صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با حکم فانی؛

سید احمد علوی رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی در این مراسم با تقدیر از اقدامات محمد ایمانی فر در معرفی هرچه بهتر خدمات شرکت گاز به مردم اظهارداشت: ایشان با سیاست گذاری‌های خوبی که در حوزه های مختلف روابط عمومی انجام دادند موفق به کسب عناوین مختلفی همچون روابط عمومی برتر وزارت نفت و حتی روابط عمومی برگزیده کشور در حوزه‌های مختلف شدند.
فانی پیرامون اقدامات چهار ساله گذشته رئیس سابق روابط عمومی اذعان کرد: حقیقتا ایشان بدون چشم داشت و توقع فعالیت خود را ادامه دادند و با یک مدیریت صحیح، تحولی در مجموعه روابط عمومی شرکت ایجاد کردند.
وی ضمن بیان خاطراتی از دوران حضور خود در روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی اضافه کرد: افتخارات به دست آمده در تمام ادوار روابط عمومی به خصوص چهار ساله اخیر، مدیون همکاری و تعامل خوب کارکنان این واحد با یکدیگر است و امیدوارم با تداوم این رابطه صمیمی شاهد سیر صعودی موفقیت‌ها در روزهای پیش رو باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب که سید احمد علوی را با اطمینان قلبی کامل انتخاب نموده‌ایم بیان کرد: ایشان فردی مردم‌دار، خوش اخلاق و دارای سوابق فرهنگی، اجرایی و فنی مفیدی است که امیدواریم حضور ایشان در واحد روابط عمومی منشا خیر و برکت شود.
فانی با تاکید بر تداوم ادامه مسیر تحول در روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی از سنتی به سوی روابط عمومی الکترونیک اضافه کرد: کماکان از اقدامات و طرح‌های روابط عمومی حمایت می کنم