صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

فرماندار کاشمر اظهار کرد:

ایجاد اشتغال و کارآفرینی یکی از راهکارهای اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی

فرماندار کاشمر ایجاد اشتغال و کارآفرینی را یکی از راهکارهای اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایسنا، محمدحسن فرهادی ظهر امروز در سومین روز از دهه فجر در آیین افتتاح شعبه برادران آموزشگاه خیاطی حمیده اظهار کرد: هویت بخشی و ارتقا جایگاه زنان و مشارکت در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از دستاوردهای انقلاب شکوه‌مند اسلامی است که ما بعد از انقلاب شاهد نقش آفرینی این قشر به عنوان یک عنصر موثر در تمامی عرصه ها در کشور هستیم.
فرماندار تاکید کرد: باید در این مراکز از جدیدترین متدهای روز خیاطی منطبق با فرهنگ اسلامی ایرانی در تولید و طراحی البسه و پوشاک برای کارآموزان استفاده گردد.
این آموزشگاه در مساحت 50 مترمربع و با اعتبار 300 میلیون ریال افتتاح گردید و با راه‌اندازی آن، برای 9 نفر ایجاد اشتغال شده است. 
اهدا جهیزیه به 11 نوعروس 
در ادامه مراسم های امروز و درآستانه ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان 11 جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت سازمان خیریه آبشار عاطفه ها اهدا گردید.
محمد حسن فرهادی فرماندار شهرستان کاشمر در این مراسم حضور سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت مردم در انجام امور همراه با دولت را از بارزه های اصلی انقلاب برشمرد.
وی افزود: حمایت‌های سازمان آبشار عاطفه ها و مشارکت مردم و خیرین در حمایت از افراد بی بضاعت و نیازمند می تواند نقش موثری در توانمندسازی افراد محروم جامعه ایفا نماید.