صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

یک هزار و 500 نفر از منطقه گردشگری آبگرم دهلران دیدن کردند

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دهلران گفت: یک هزار و 500 گردشگر در یک هفته گذشته از منطقه گردشگری آبگرم این شهرستان دیدن کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازایرنا,  فرج فاضلی اظهار کرد: با توجه به آب و هوای بسیار مناسب دهلران در این فصل از سال بازدید از مناطق تفریحی و گردشگری این منطقه رونق زیادی دارد.
وی افزود: با توجه به اینکه اقدام های بسیار خوبی از طرف سرمایه گذار و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مجموعه صورت گرفته است، مسافران و گردشگران فراوانی از آن دیدن می کنند.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دهلران تاکید کرد: مجموعه آبگرم دهلران با فضایی مسقف به گستره 200 متر مربع برای استراحت و اقامت شهروندان و گردشگران بومی و غیربومی آماده است.
فاضلی یادآور شد: آبشار مصنوعی با پلکان کردن اطراف آن، مجموعه ای از سرگرمی کودکان و نوجوانان (شهر کوچک بازی)، سرویس بهداشتی، آب آشامیدنی، فضای سبز شامل گل، گیاه، درخت، چمن از امکانات داخلی این مجموعه است.
وی گفت: همچنین عملیات بهسازی ورودی و خروجی استخر مخصوص بانوان به پایان رسیده و این استخر با حجم آبی دو برابر نسبت به قبل و جاری بودن آن باعث کیفیت و بهبودی خدمات مجموعه شده است.
فاضلی اضافه کرد: احداث رستوران و بوفه مناسب از اقدام های بعدی مجموعه آبگرم است که در آینده انجام خواهد شد.
منطقه نمونه گردشگری آبگرم دهلران در سال 93 به بخش خصوصی واگذار شد و در این مدت اقدام های مناسبی در این مجموعه برای رفاه شهروندان و گردشگران بومی و غیربومی انجام شده است.