صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل گاز خراسان رضوی خواستار شد:

مشارکت حداکثری کارکنان در تعالی اهداف سازمان

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با توجه‌ به‌ ضرورت‌ و اهمیت‌ کار جمعی در راستای رشد و تعالی سازمان، خواستار مشارکت حداکثری کارکنان این شرکت در فرآیند نظام پیشنهادها شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سید حمید فانی با بیان مطلب فوق گفت: اصلی‌ترین هدف از اجرایی نمودن سیستم نظام‌ پیشنهادها، ارتقاء کمی‌ و کیفی‌ خدمات و ارتقاء بهره‌ وری‌ سازمان است.
وی با تاکید بر این نکته که همه باید در جهت تحقق اهداف سازمان تلاش کنند افزود: گاهی یک پیشنهاد یا ایده ساده منجر به حرکت به سمت مطلوب می شود و می تواند وضعیت‌ موجود را در کوتاهترین زمان ممکن بهبود بخشد.
فانی تصریح کرد: امروزه سازمان‌ها در حال رقابت دائمی باهم هستند و پیروزی در این رقابت بدون استفاده از ظرفیت سازمانی و مشارکت حداکثری کارکنان به عنوان یک الزام کلیدی امکان پذیر نخواهد بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، کشف ایده در قالب پیشنهاد، بررسی عقلایی و شتاب در اجرای یک ایده نو را از مولفه های انگیزشی بهبود سطح همکاری کارکنان یک مجموعه با نظام پیشنهادها دانست.
وی خاطر نشان ساخت: نظام پیشنهادها‌ می‌تواند به عنوان یکی از کارآمدترین و نیرومندترین ساز و کارها در بالابردن میزان انگیزش کارکنان عمل کند و زمینه بهره‌گیری از خردجمعی را برای مدیریت ارشد سازمان نیز فراهم آورد.
فانی اجرای یک هزار و 125 پیشنهاد از ابتدای استقرار نظام پیشنهادهای شرکت گاز خراسان رضوی تاکنون را به عنوان موتور محرک انگیزشی برای تدوین برنامه های پیش روی این شرکت عنوان کرد و افزود: ارتباطات‌گیری فراگیر، تغییر در نگرش‌ و باورهای کارکنان و حمایت مدیریت ارشد سازمان از مهمترین عوامل افزایش سطح مشارکت کارکنان در نظام پیشنهادها است.
گفتنی است؛ طی 9 ماهه نخست سال 95، بیش از 107 هدیه غیرنقدی به کارکنان فعال در نظام پیشنهادهای شرکت گاز خراسان رضوی اهدا شده است