صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مخابرات مازندران پیشرو در خدمات ارتباطی

تکنولوژی انتقال تصاویر با بهترین کیفیت و با بیشترین سرعت از یک کالای لوکس،به نیازی روزانه در بین آحاد جامعه تبدیل شده است. رشدتکنولوژی ساخت تجهیزات تصویری، نیاز به یک مدیای مطمئن را دوصد چندان نموده است. در حال حاضر انتقال داده با حجم زیاد احتیاج به بستر فیبر نوری دارد تا پهنای باندهای بالا را به مشتریان ارائه نماید.

به گزارش کسب و کار نیوز تکنولوژی انتقال تصاویر با بهترین کیفیت و با بیشترین سرعت از یک کالای لوکس،به نیازی روزانه در بین آحاد جامعه  تبدیل  شده است. رشدتکنولوژی ساخت تجهیزات تصویری، نیاز به یک مدیای مطمئن را دوصد چندان نموده است. در حال حاضر انتقال داده با حجم زیاد احتیاج به بستر فیبر نوری دارد تا پهنای باندهای بالا را به مشتریان ارائه نماید.
مخابرات منطقه مازندران در راستای رفاه و رضایتمندی مشترکین این استان همواره سعی کرده است در استفاده از فناوری های نوین ارتباطی در کشور پیشقدم باشد.
در این راستا پروژه FTTH یا فناوری فیبرنوری با شدت و جدیت در استان مازندران درحال اجرا می باشد.
، مهندس یافتیان مجری طرح و توسعه فناوری فیبرنوری کشور در سفر کاری خود به مازندران از اقدامات و پیشرفت های انجام شده بازدید نمود.
به گفته مهندس سیدمحمدجواد موسوی مدیر مخابرات منطقه مازندران این پروژه در شهرستانهای بابل، ساری، فریدونکنار، محمودآباد ، قائمشهر ،آمل و دیگر شهرهای استان در حال اجراست که در آینده نزدیک با بهره برداری از آن شاهد موفقیت بزرگ در ارائه خدمات مخابراتی استان مازندران خواهیم بود.
لازم به ذکر است فناوری فیبرنوری به دلیل پهنای باند وسیعتر در مقایسه با کابل های مسی و تاخیر کمتر از مهمترین ابزار انتقال اطلاعات محسوب می شود