صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بیست و دومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی

از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بیست و دومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی به خاطر کسب رتبه های اول در زمینه های پژوهش در میان دانشگاه های علوم پزشکی و کمیته های تحقیقات دانشجویی کشور تقدیر بعمل آمد.

به گزارش کسب و کار نیوز از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بیست و دومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی به خاطر کسب رتبه های اول در زمینه های پژوهش در میان دانشگاه های علوم پزشکی و کمیته های تحقیقات دانشجویی کشور تقدیر بعمل آمد.
در بیست و دومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی که به منظور تجلیل از محققین برجسته ایرانی داخل و خارج از کشور با حضور دکتر جهانگیری معاون رئیس جمهور و دکتر هاشمی وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار  شد از  دکتر قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و  دکتر احمدعلی عنایتی معاون تحقیقات و فناوری این دانشگاه  تقدیر بعمل آمد.
در بیست و دومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی  دانشگاه علوم پزشکی مازندران رتبه های اول در زمینه های پژوهش در میان دانشگاه های تیپ دو و کمیته های تحقیقات دانشجویی را کسب کرد.
گفتنی است این جشنواره همه ساله به منظور تجلیل از محققین برجسته ایرانی داخل و خارج از کشور و محققان منطقه خاورمیانه و عضو آیسسکو جهت معرفی فعالیت های تحقیقاتی برتر علوم پزشکی با تاکید بر جنبه های نوآوری در دو بخش افراد حقیقی و نهادهای حقوقی داخل کشور و محققین خارج از کشور برگزار می‌شودو در این دوره از جشنواره از ۲۹ گروه برگزیده در  سه محور تحقیقاتی شامل گروه بالینی و سلامت، گروه علوم پایه پزشکی و گروه ابداعات، اختراعات و فناوری  تقدیر شد و مهم ترین پیام جشنواره رازی امسال انتخاب "پژوهش اصیل و منطقی" است