صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رونالدو رکورد پنالتی در تاریخ لالیگا را شکست

رونالدو در مقابل سویا موقعیت پنالتی را به گل تبدیل کرد تا با ۵۶ پنالتی در تاریخ لالیگا در کنار هوگو سانچز رکورد دار شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وبسلیت ود، ستاره پرتغالی از ۶۵ پنالتی خود در لالیگا ۸۶،۱ درصد را به گل تبدیل کرده است. هوگو سانچز ۷۸،۸ درصد پنالتی هایش را به گل تبدیل کرده بود. مسی در این رده بندی در رده پنجم قرار دارد ، او ۸۴ دئرصد پنالتی هایش را به گل تبدیل کرده است. آخرین باری که رونالدو پنالتی خراب کرد مقابل آلاوس بود و پس از آن در سه بازی مقابل اتلتیکو، اسپورتینگ پرتغال و سویا پنالتی هایش را به گل تبدیل کرد.
در زمان حضور رونالدو در رئال مادرید تقریبا همه پنالتی ها را او به گل تبدیل کرده است. کاکا پنج پنالتی زده (سه تایش در زمان حضور رونالدو در زمین بوده)، ژابی دو پنالتی (یکی گل شد و یکی از دست رفت) راموس یک پنالتی (که به گل تبدیل شده است) و آدبایور هم یک پنالتی (که از دست رفت). رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا هم با  یازده پنالتی زده (یکی در یونایتد و ده تا در رئال مادرید) با یک پنالتی بیش از مسی رکورد دار است. رونالدو و مسی هر کدام در اروپا سه پنالتی خراب کرده اند.