صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

همزمان با دهه فجر؛

10 روستای چناران به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می شوند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از اتصال 10 روستای چناران به شبکه سراسری گاز طبیعی در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز سید حمید فانی در دیدار با فرماندار و جمعی از مقامات محلی چناران با اعلام این خبر افزود: تمام تلاش همکاران بنده در مجموعه گاز استان توزیع متوازن و بهره‌مندی یکسان همه اقشار جامعه از نعمت گاز طبیعی است.
وی ضریب نفوذ گاز چناران را در بخش شهری 100 درصد و در بخش روستایی 90 ممیز سه درصد عنوان و تصریح کرد: بحمداا... شاهد وضعیت مطلوبی در حوزه گازرسانی شهرستان چناران هستیم.
فانی با اشاره به اتصال 10 روستای چناران به شبکه سراسری گاز در دهه فجر امسال اضافه کرد: بزودی شاخص بهره مندی روستایی چناران از نعمت گاز طبیعی به 95 ممیز دو درصد  خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: از مجموع 123 روستای واجد شرایط چناران تعداد 95 روستا به شبکه سراسری گاز متصل هستند و هم اکنون عملیات گازرسانی به 21 روستا نیز در حال اجراست.
این مقام مسئول ادامه داد: همچنین مطالعات فنی مهندسی پیرامون گازرسانی به هفت روستا نیز در دست مطالعه است که امیدواریم طی شش ماهه نخست سال 96 گازرسانی به این تعداد روستا نیز آغاز شود.
فانی با یادآوری لزوم تامین اعتبارات لازم به جهت تسریع در انجام پروژه های گازرسانی گفت: تمام تلاش کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی تکمیل پروژه‌های در دست اقدام در بیش از  628 روستای استان است