صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رستوران های برتر سوفیا

غذاهای محلی بلغارستان یکی از خوش طعم ترین ها در سرتاسر اروپا هستند و هر کسی که تابحال یکبار غذاهای بلغاری را امتحان کرده باشد به شما می گوید که هیچ رقیبی برای سالادهای تازه یا پنیرهای گوسفندی خوش طعم آنها نیست.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل الی گشت، رستوران های زیادی در بلغارستان وجود دارد و در یک جمله می توان گفت در این کشور غذا به شکل ساده ای شگفت انگیز است! مطمئن باشید در سفر به این کشور از انتخاب بین گوشت ماهی یا سالادهای متنوع در رستوران ها سردرگم تان می شوید. در اینجا سعی شده تا تعدادی از رستوران های برتر بلغارستان که می تواند برایتان تجربه ای فراموش نشدنی را رقم بزند معرفی شود
– رستوران Pri Yafata
قیمت: متوسط
غذا: بلغاری
آدرس:
Corner of Ulitsa Solunska and Tzar Assen, Sofia, Bulgaria
رستوران Pri Yafata مدتهاست که به عنوان یکی از رستوران های قدرتمند بلغارستان و شهر سوفیا که پایتخت فرهنگی بلغارستان است شناخته می شود. این رستوران یکی از بهترین رستوران ها برای امتحان شیشلیک و Kavarma است . )گوشت باربیکیو میکس شده). اگر دوست دارید یک غذای خوشمزه ی بلغاری را با قیمت مناسب میل کنید، این رستوران همان جایی است که دنبالش می گشتید.
– رستوران Sage Bistro
قیمت: گران
غذا: ایتالیایی
آدرس:
Bistritsa 1444, Stefan Strambolov Str, 63, Sofia, Bulgaria
این رستوران شیک و زیبا در ۱۵ کیلومتری بیرون شهر سوفیا قرار گرفته است. کیفیت بسیار بالای غذای آن باعث شده تا نام این رستوران روی زبان ها بیفتد. اگر چه گردانندگان این رستوران دو برادر بلغاری هستند، اما منوی این رستوران تمام ایتالیایی است و کاملا برپایه ی گوشت و ماهی است. فضای داخلی این رستوران با موزاییک و سنگ های ایتالیایی دکور شده است و فضای آن بسیار زیباست. اگر غذاهای گیاهی از نوع ایتالیایی اش را دوست داشته باشید هم در منوی این رستوران می توانید غذای دلخواهتان را انتخاب کنید.

– رستوران Bodega
قیمت: گران
غذا: اسپانیایی
آدرس:
Ploshtad Narodno Sabranie 9, Sofia, Bulgaria
برای تجربه ی صرف غذای اسپانیایی با طعم و سبک جدید باید به Bodega بروید. Bodega یکی از دو رستوران اسپانیایی در سوفیا است و برای توصیف این رستوران کافی است بگوییم که در آنجا هر غذایی را با کیفیتی برابر یا حتی بالاتر از رستوران های آندولوس اسپانیا تجربه خواهید کرد. فرصت غذا خوردن در این رستوران از آن فرصت هایی است که شاید دیگر به دست نیاید.
– رستوران کاکتوس (Cactus)
قیمت: متوسط
غذا: بلغاری، ایتالیایی، دریایی
آدرس:
۲۰ Hristo Belchev, Sofia, Bulgaria
کاکتوس را می توان از دسته رستوران هایی دانست که اکثر پارامترهای انتخاب یک رستوران خوب را در خود دارد. از قیمت گرفته تا طعم و مزه، همه چیز در اینجا مناسب است. این رستوران غذاهای خوشمزه بلغاری و دریایی را با قیمتی ارائه می کند که متناسب با بودجه تان است. این رستوران برای گیاهخواران هم انتخابهای خوبی در پیش رویشان قرار داده که سس ماست با ترکیبی از سبزیهای تازه فصلی که به روش مخصوص طبخ داده شده اند یکی از این انتخابهاست.