صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

گفتگو با سید حسام الدین خامسی، موسس استارتاپ متابازار

متابازار برای رفع مشکل تبلیغات برآمده است

کسب و کارها برای معرفی خود یا محصولات خود از تبلیغات استفاده میکنند ولی تبلیغات....
معرفی و چگونگی فعالیت  استارتاپ متابازار
کسب و کارها برای معرفی خود یا محصولات خود از تبلیغات استفاده میکنند ولی تبلیغات برای مردم متحمل هزینه های ناخواسته زیادی است که متابازار برای رفع این مشکل برآمده است. مردم مجبور میشوند هزینه میلیاردی تبلیغات شرکت ها را در افزایش قیمت محصولاتشان پرداخت کنند یا قسمتی از وقتشان را ناخواسته به دیدن و خواندن تبلیغات اختصاص دهند یا اینکه محیط شهری و طبیعی خود را با تبلیغات جایگزین کنند. متا.بازار راه حلی برای دستیابی به کسب و کارها ایجاد کرده تا برای هر دو طرف هم کسب و کار ها و هم مردم سودمند باشد. بدین صورت که پیامهای تجاری و اطلاعات سودمند را هوشمندانه فیلتر نموده و در زمان مناسب و مکان مناسب به گوش مخاطب آن کسب و کار میرساند.
1- زندگی نامه شخصی خود را شرح دهید:  ( شرح مختصری از بیوگرافی خود و ذکر اتفاقات فرازهای مهم شخصی زندگی)
اینجانب سید حسام الدین خامسی، 37 ساله، پس از لیسانس هوا فضا در سال 81، به شرکت پدرم که کار حمل و نقل بین المللی میکرد پیوستم، پس از 10 سال با رشد متوسط سالیانه 150 درصد شرکت خود را راه اندازی کردم، پس از دو سال شرکت را به مبلغ 400 میلیون فروختم و شرکت مشاوره مدیریتی راه اندازی کردم، پس از یکسال شکست خوردم و به صورت انفرادی وارد عرصه استارت آپ شدم، دنبال هم تیمی گشتم و وارد شتابدهنده تک شدم و استارت آپ متا.بازار راه اندازی شد.
2- تخصص ها و مهارت های خود را نام ببرید: 
مدیریت، مهندسی، طراحی، تجزیه و تحلیل سیستمها، بازاریابی و فروش
3- محصولات و خدماتی که ارائه می دهیدرا شرح دهید: 
اپلیکیشن موبایل برای مراکز خرید و مجتمع های تجاری به این صورت که اطلاعات بازار ها را از طریق سایت و اپلیکیشن در اختیار مردم قرار میدهیم
4- شرح مختصری از ایده کارآفرینانه خود دهید واینکه چه عاملی باعث شد که تصمیم بگیرید ایده خود را تجاری سازی کنید؟
ایده متا.بازار برای حل مشکل دسترسی به اطلاعات در مراکز خرید و مجتمع های تجاری بنا نهاده شد و هنگامی که با حجم انبود ساخت مجتمع های تجاری روبرو شدیم متوجه شدیم فرصت خوبی است تا این ایده را تجاری کنیم.
5- برداشت های ایدئولوژیک و فلسفی خود از کار را شرح دهید.
تبلیغات در حالت عام تبدیل به معضلی اجتماعی شده و ما برآنیم تا با تغییر پارادایم نگرش به اطلاع رسانی و تبلیغات، بتوانیم رسانه ای متفاوت، هوشمند و کاربردی ایجاد کنیم.
6- تعداد پرسنل و سابقه فعالیت خود را به ترتیب بیان کنید.
تعداد پرسنل:  4
سابقه فعالیت : 1 سال