صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با صدور پیام تسلیت

وزیر رفاه: آیت الله هاشمی رفسنجانی دارای اندیشه ای بزرگ بود

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی پیام تسلیتی را در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،متن پیام علی ربیعی که مرکز اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر کرده در ادامه آمده است:‌
انالله و انا الیه راجعون
ارتحال ناگهانی و جانکاه  یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب ، مبارز کم نظیر دوران مبارزات  انقلاب اسلامی، فرمانده دوران دفاع مقدس ، سیاستمدار توانمند و بادرایت دوران جمهوری اسلامی و دوست و یاور همیشگی کارگران و محرومان که عمر خود را وقف تحقق انقلاب و پیشرفت جمهوری اسلامی نمود باعث تاسف و تالم عمیق همه دلسوزان و وفاداران به انقلاب و ایران زمین گردید . 
درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که یاد و نامش یادمانه همه دوستداران انقلاب و نظام است خسرانی عظیم است . او خودسخت کوش بود و برای ایران اسلامی نیز آرزوی آبادانی ، رفاه و اقتدار و پیشرفت داشت . آیت الله هاشمی رفسنجانی که دارای اندیشه ای بزرگ بود ، بزرگی و اقتدار را برای ملت ایران از مسیر دینداری عقلانی ، سیاست ورزی میانه رو و مشارکت اجتماعی همه ایرانیان در سازندگی این سرزمین طلب می کرد . خوب بیاد دارم که اولین تشکل های کارگری در ابتدای انقلاب اسلامی با حمایت های ویژه ایشان و شهید بهشتی شکل گرفت  . 
اینجانب در گذشت این همراه همیشگی انقلاب ، امام و رهبری را به محضر مقام معظم رهبری،  تمامی مردم ایران و بیت معظم ایشان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم حضور آحاد مردم در مراسم تشییع آیت الله رفسنجانی جلوه ای ماندگار از ارج نهادن به خدمتگزاران و آرزومندان عزت و سربلندی ایران را در تاریخ ثبت کند.