صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مصدومیت یک کارگر براثر ضرب و شتم ماموران منتسب به شهرداری رشت

روز گذشته یک کارگر زیر مجموعه شهرداری رشت حین پی گیری مطالبات مزدی خود، مورد ضرب و شتم عوامل پیمانکار شهرداری این شهر قرار گرفت.
یبه گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا،ن حادثه روز گذشته زمانی رخ داده است که یکی از بازرسان سازمان تاکسی رانی شهر رشت بنام «محسن جماعتی» که برای پی گیری مطالبات صنفی ۴ ماه گذشته خود به دفتر شرکت پیمانکاری «مراقبتی حفاظتی مجریان نظم گیل» مراجعه کرده بود بصورت ناگهانی از سوی یکی از ماموران شرکت مذکور مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.
 آقای محسن جماعتی  کارگر مضروب در گفتگو به سایر رسانه‌ها در خصوص روز حادثه گفته است: من چندین سال است به عنوان بازرس سازمان تاکسیرانی رشت مشغول به فعالیت هستم و حدود ۴ ماه است که حقوق و دستمزد قانونی خود را دریافت نکرده‌ام و به سختی معیشت خود و خانواده‌ام را تأمین می‌کنم.
به گفته وی، روز گذشته برای پیگیری مطالبات خود به دفترمدیر شرکت مراقبتی حفاظتی مجریان نظم گیل که تحت مسدولیت بخش شهرداری رشت فعالیت دارد مراجعه کرده بودم که حین صحبت با مدیر شرکت یکی از ماموران شرکت مذکور بصورت ناگهانی به طرف من حمله‌ور شد ومرا مورد ضرب وشتم قرار داد.
این بازرس سازمان تاکسیرانی رشت که از ناحیه صورت دچار آسیبدیدگی شده در خاتمه درباره پی گیری موضوع ضرب وشتم خود گفته است؛ برای پی گیری این موضوع بصورت کتبی وشفاهی با مسئولان بخش حراست شهرداری رشت اطلاع رسانی کرده‌ام وانتظار دارم مسئولان بخش حراست به این موضوع رسیدگی کنند.
در این زمینه یک عضو شورای اسلامی شهر رشت پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای اسلامی این شهر با انتقاد به ضرب و شتم بازرس سازمان تاکسیرانی رشت گفته است: با کمال تاسف باخبر شدیم در روز گذشته که ما در شورای شهر حضور داشتیم؛ یک کارگر زحمتکش شهرداری رشت برای مسائل مرتبط با معوقات مزدی خود با خشونت مواجه شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
به گفته «محمود باقری‌خطیبانی»، این قابل پذیرش نیست کارگرانی که درخواست احقاق حقوق خود را دارند به جای اینکه به مطالبات آنان توجه شود؛ مورد ضرب و شتم قرار بگیرند.
اوبا بیان اینکه کارگران زیر مجموعه شهرداری رشت از جمله پاکبانان وکارگران فضای سبز و... ماه‌ها مطالبات مزدی پرداخت نشده طلبکارنددر خاتمه تصریح کرده است: ب این کارگران برای تامین معیشت خود به سختی زندگی می‌کنند.