صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

۱۰۰۶ واحد مسکن شهری وروستایی خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

پروژه ۱۹۳ واحدی مسکن مهر فردوس به نمایندگی ۱۰۰۶ واحد مسکن شهری و روستایی خراسان جنوبی توسط رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی، علیرضا تابش در مراسم افتتاح پروژه ۱۹۳واحدی مسکن مهر فردوس اظهار کرد: برای ساخت این واحدها بالغ بر۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه از این میزان چهار میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان به صورت تسهیلات پرداخت شده است، بیان کرد: مبلغ چهار میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان نیز آورده متقاضی بوده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه این واحدها به نمایندگی از ۱۰۰۶ مسکن مهر استان افتتاح شده است، بیان کرد: از این تعداد ۵۰۲واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۵۰۴ واحد نیز در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر است.
وی مساحت کل این واحدها را ۷.۵ هکتار عنوان کرد و گفت: زیربنای کل این واحدها نیز ۱۲۵ هزار و ۷۵۰ مترمربع است.
تابش از هزینه کرد ۵۰ میلیارد تومانی برای این واحدها خبر داد و افزود: بخشی از این اعتبار تسهیلات و مابقی نیز آورده متقاضی بوده است.
وی با اشاره به خدمات زیربنایی سایت‌های مسکن مهر گفت: این خدمات شامل زیرسازی معابر، اجرای جوی، جدول، آسفالت و انشعاب آب، برق، گاز و تلفن است.