صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

شهرداری تهران میزبان مسابقات والیبال

نهمین دوره مسابقات جام کلان شهرهای کشور در حال برگزاری است

نهمین دوره بازی های والیبال شهرداری های کلانشهر های کشور یادواره شهدای مدافع حرم به میزبانی شهرداری تهران در سالن خانه والیبال تهران در حال انجام است.
سپیده خانعلی
به گزارش کسب و کار نیوز، نهمین دوره بازی های والیبال شهرداری های کلانشهر های کشوریادواره شهدای مدافع حرم به میزبانی شهرداری تهران در سالن خانه والیبال تهران در حال انجام است.
لازم به ذکر است این دوره مسابقات والیبال از روز دوشنبه 22 آذر با حضور 9 تیم تهران، مشهد، تبریز، ارومیه، اصفهان، کرج، شیراز، کرمانشاه و رشت در محل خانه والیبال تهران آغاز و در روز 28 آذر با انجام مسابقه فینال و مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید .
نکته قابل توجه در برگزاری این دوره مسابقات نظم و انضباط در اجرای آن می باشد به گونه ای که تمامی بازی ها در زمان تعیین شده و بدون تاخیر آغاز شده است.
محل اسکان بازیکنان هتل شهر است که دارای امکانات رفاهی مناسبی است. استفاده از سالن استاندارد خانه والیبال تهران، قضاوت بی نقص داوران بین المللی والیبال و همچنین بهره گیری از هیئت برگزار کننده بازی ها که تجربه برگزاری بازی های ملی و باشگاهی تجربه را دارند موجب شده که کمترین اعتراض ممکنه را در این دوره از بازی ها شاهد باشیم.
بازی ها به صورت دو از سه برگزار می شود. 9تیم در این مسابقات شرکت دارند که به دو گروه تقسیم شده اند و به صورت دوره ای بازی می کنند. تیم برنده گروه الف با تیم دوم گروه ب و برعکس در روز شنبه 27 آذر بازی رده بندی را انجام می دهند. 28 آذر هم بازی فینال برگزار می شود و در ادامه مراسم اختتامیه اجرا می شود. در این مراسم از شهردار تهران، اعضای شورای شهر، رئیس فدراسیون والیبال ، تنی چند از ملی پوشان والیبال و خانواده شهید ارغوانی دعوت به عمل می آید. شهید ارغوانی از شهدای مدافع حرم شهرداری است و این سری از مسابقات با نام یادواره شهدای مدافع حرم در حال برگزاری است.