پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

پاسخگو بودن و مشتری مداری دو ویژگی اصلی ارتقای فرهنگ سازمان های خدمات رسان می باشد

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در آئین تودیع و معارفه سرپرستان جدید بهره برداری مرکز استان ، امور اندازه گیری و توزیع گاز ، خدمات فنی و مهندسی و اداره گاز منطقه چهار تبریز ارتقای سطح شهرت و شأن شرکت را از نقش های استراتژیک هیئت مدیره عنوان کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهندس ولی اله دینی در این مراسم گفت : عمده نقش های هیئت مدیره و هیئت رئیسه در شرکت عبارتند از نظارت و کنترل ، نقش استراتژیکی ، نقش خدماتی و تأمین مالی می باشد.
دینی نقش های استراتژیکی را فرهنگ سازمانی و نهادینه کردن تفکر استراتژیک اندیشی عنوان کرد و افزود : ارتقای سطح شهرت و شأن شرکت نیز از نقش های خدماتی هیئت مدیره و هیئت رئیسه می باشد.
وی پاسخگو بودن و مشتری مداری را دو ویژگی اصلی ارتقای فرهنگ شرکت گاز استان عنوان نمود و افزود : همه کارکنان بایستی به این دو امر مهم اهتمام داشته باشند.
در این آئین یونس نجفی به عنوان سرپرست امور اندازه گیری و توزیع گاز ، خسرو آریانپور به عنوان سرپرست بهره برداری مرکز استان ، محمدرضا سخندانی به عنوان سرپرست خدمات فنی و مهندسی و نوراله نورالهی عنوان سرپرست اداره گاز منطقه 4 تبریز معرفی شدند.