صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

کاراته بین المللی سوئیس؛

تیم کاراته مردان ایران قهرمان شدند

کاراته کاهای کشورمان با درخشش در رقابتهای بین المللی سوئیس مدالهای طلا ، نقره و برنز این رقابتها را درو کردند
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر , این دوره از رقابتها روز گذشته با حضور ۶۷۵ کاراته کا از ۱۹ کشور به میزبانی سوئیس در شهر بازل آغاز شد که نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۱۴ مدال طلا ، نقره و برنز در هر دو بخش بانوان و آقایان شدند. 
در بخش بانوان تیم ملی کاراته ایران به یک طلا، ۲ نقره و ۳ برنز دست یافت.رزیتا علیپور در وزن ۶۱-کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد. فاطمه چالاکی در وزن آزاد نقره گرفت. در همین وزن طراوت خاکسار صاحب نشان برنز شد. خاکسار یک مدال نقره هم در وزن ۵۵-کیلوگرم کسب کرده بود. حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+کیلوگرم و سمیرا ملکی پور در وزن ۶۸-کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.
مدال طلای وزن آزاد مردان به سجاد گنج زاده از کشورمان تعلق گرفت وی در دیدار نهایی علی اصغر آسیابری را شکست داده بود. این آسیابری نقره گرفت و  مدال برنز هم به علی فداکار رسید.
در بخش مردان ، تیم ملی کشورمان با کسب بیشترین مدال عنوان قهرمانی را کسب کرد. در وزن ۶۰-کیلوگرم امیر مهدی زاده ،در وزن ۶۷-کیلوگرم سعید احمدی ،در وزن ۷۵-کیلوگر، علی اصغر آسیابری مدال طلا را از آن خود کردند. 
در وزن ۸۴-کیلوگرم علی فداکار و مهدی خدابخشی فینال تمام ایرانی را برگزار کردند که فداکار طلا گرفت و خدابخش هم به نشان نقره دست پیدا کرد. سجاد گنج زاده و ایمان سنچولی نیز با شکست رقبا راهی دیدار نهایی وزن ۸۴+کیلوگرم شدند که سنچولی با کسب پیروزی طلا گرفت و مدال نقره هم به گنج زاده رسید