صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

به نقل از مدیاست

واکنش ایگواین به گلزنی در نخستین بازی با یووه

خرید نجومی یوونتوس بسیار خوشحال است که در نخستین بازی خود با پیراهن این تیم ایتالیایی گلزنی کرده است و گل خود را به هواداران یووه تقدیم کرد.
و به نقل از مدیاست، گونسالو ایگواین در فصل جابجایی تابستانی از ناپولی به یوونتوس پیوست و به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ رقابت های سری A انتخاب شد. او در دیدار نخست یووه برابر فیورنتینا در فصل جدید رقابت های سری A موفق شد گل پیروزی بیانکونری‌ها را به ثمر برساند.
ایگواین بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که برای نخستین بار در سری A پیراهن یوونتوس را بر تن کردم و توانستم برای این تیم بزرگ گلزنی کنم. باید به این روند خوب خود ادامه بدهیم. بسیار مهم بود که لیگ را با پیروزی شروع کنیم. بازی خوبی ر ا به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی هم بودیم.
ایگواین درباره گلزنی در نخستین تجربه خود گفت: موفقیت یوونتوس مهم تر از گلزنی من است. هواداران یووه لطف زیادی به من داشتند و امیدوارم که با این گل آنها را خوشحال کرده باشم. برای قهرمانی در جام های زیادی به یوونتوس آمدم و امیدوارم که روزهای خوبی را با این تیم تجربه کنم. این گل را به هم آنهایی که به من اعتماد و ایمان داشتند تقدیم می کنم.