صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس بنیاد شهید

ثبات نظام اسلامی مدیون شهداست‌

‌رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خطاب به اولین یادواره شهید شاخص سال 1395 ساوه (سردار شهید حاج مهدی نظرفخاری" و بسیجی شهید "مهدی غفاری) پیامی صادر کرد.
متن این پیام در یادواره این شهیدان که با سخنرانی حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در حسینه شهید غفاری ساوه برگزار شد، توسط حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی قرائت شد.
در پیام سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور آمده است:
ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرامش کشور مدیون شهدا و ایثارگرانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود جانفشانی کردند.
آنان که به حرمت خون پاک‌شان و صبر و استقامت‌شان، ملت سر به سرافرازی افراشته و گام در مسیر اعتلای نظام و پاسداشت آرمان‌ها مستحکم ساخته است.
آن ارواح وارسته و مطهری که جز خشنودی خداوند را طلب نکردند تا پروردگار کریم هم جز به بهشت برین با جانشان معامله نکند.
حماسه‌سازانی که با از خودگذشتگی و رشادت ضامن بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ استقلال ایران شدند و همچون مشعلی هدایت کننده و راهنمای ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود.
یه یقین مردم قدرشناس و مسلمان ایران اسلامی خاطره ایثار و بزرگ منشی آنان را همواره در ذهن خود جاری و ساری خواهند داشت، چرا که به فرموده مقام‌معظم‌رهبری زنده نگه داشتن یاد و نام آنان نه تنها یک وظیفه دینی است بلکه با عظمت، شکوه و امنیت ملی کشور گره خورده است.
از این رو با ادای احترام به تمام شهدا و ایثارگران معزز اولین یادواره سردار شهید مهدی نظر فخاری و بسیجی شهید مهدی غفاری را گرامی می‌داریم. این فرصت را ارزشمند شمرده و به ساحت سخای خانواده‌هایی که عزیزتر از جان خود را در راه دین و احیای ارزش‌های الهی تقدیم کردند و صبورانه به بهشت برین بدرقه شان کردند ادای احترام می‌کنم.
وی در پایان این پیام از تمامی دست اندرکارانی که در برگزاری یادواره مشارکت داشته اند تشکر و تقدیر کرده است.