صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

صبح امروز انجام شد

برگزاری مراسم تشییع شهید قانع با حضور وزیر اقتصاد و مسئولان شهری

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران به برگزاری مراسم تشییع شهید آتش نشان با حضور وزیر اقتصاد، شهردار تهران و اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت: مقرر شد یکی از ایستگاه‌های آتش نشانی به نام این شهید نامگذاری شود.
اقبال شاکری ، اظهار داشت: صبح امروز مراسم تشییع آتش‌نشان شهید علی قانع با حضور علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی، جمعی از اعضای شورای شهر تهران، شهردار تهران و مدیران شهری در خیابان بهشت انجام شد.
وی با اشاره به اینکه در محوطه شهرداری بر پیکر این شهید آتش‌نشان نماز خوانده شد، گفت: در این مراسم همسر، والدین و دو فرزند دو و هفت ساله شهید قانع حضور داشتند و تشییع به سمت بهشت زهرا(س) برای خاکسپاری انجام شد.
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تصریح کرد: در جلسه امروز شورای شهر نیز پیشنهاد نامگذاری یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی به نام شهید قانع مطرح شد و همه اعضا تقاضای رسیدگی به خانواده این شهید را خواستار شدند.
وی افزود: همچنین اعضای شورا بر ارائه تسهیلات بیشتر مالی و حمایتی از آتش‌نشان‌ها و اختصاص ردیف بودجه برای بهبود تجهیزات آتش‌نشانی تأکید کردند. همچنین مقرر شد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی در یکی از جلسات شورا گزارشی در خصوص حادثه 25 تیر که منجر به شهادت علی قانع شد، ارائه دهد.