صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

۱۱ اسفند آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی اتوبوس

معاون حمل‌ونقل و پایانه‌های استان همدان اعلام کرد: مسافران می‌توانند از ۱۱ اسفند با مراجعه به سایت‌ها بلیت مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

مصطفی پناهنده ضمن معرفی آدرس سایت www.payaneh.ir از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی اتوبوس از ۱۱ اسفند خبر داد و افزود: سایت اینترنتی شرکت‌های تعاونی نیز فروش اینترنتی بلیت را انجام می‌دهند.
وی با اشاره به این که از ۱۸ اسفند فروش حضوری بلیت اتوبوس برای نوروز آغاز می‌شود و فروش حضوری و اینترنتی با هم انجام می‌گیرد، بیان کرد: فروش حضوری از طریق دفاتر سطح شهر و دفاتر شرکت‌های مسافری در پایانه‌ها انجام می‌شود.
وی بر برنامه‌ریزی در ایام پرترافیک و مسیرهای دارای بیشترین متقاضی، پیگیری و نظارت مستمر بر پیش‌فروش بلیت، نظارت مستمر بر نرخ بلیت‌های پیش‌فروش تأکید کرد،
وی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از ازدحام در روزهای پایانی سال و انجام سفرهای در زمان مناسب باید با مراکز آموزشی و نظامی هماهنگی شود و برنامه‌ریزی در راستای بهره‌برداری از حداکثر ظرفیت و توان ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر صورت می‌گیرد.
پناهنده با اشاره به این که به‌طور حتم در ایام نوروز و پیک سفر با افزایش تقاضا روبرو خواهیم بود، گفت با همکاری شرکت‌های مسافربری در مسیرهای پرتردد ناوگان اضافه اختصاص می‌یابد و مسافران توسط انواع ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری جاده‌ای شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه جابه‌جا می‌شوند.
معاون حمل‌ونقل و پایانه‌های استان همدان یادآور شد: ارائه سرویس‌های دربستی اتوبوس در روزهای (۲۴ لغایت ۲۹ اسفند) و (۱۲ لغایت ۱۵ اسفند) ممنوع است.
وی افزود: مسافران در صورت مواجه با مشکل در مواردی مانند نرخ بلیت، مشکلات قبل از سفر، حین سفر و بعد از سفر و نحوه برخورد رانندگان و از این قبیل می‌توانند به دفتر نمایندگی اداره کل در پایانه مراجعه کنند.