صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

افزوده شدن 13292 مشترک جدید به مجموع مشترکان شرکت گاز استان قزوین در 9 ماهه اول امسال

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از افزوده شدن 13292 مشترک جدید به مجموع مشترکان شرکت گاز استان قزوین در 9 ماهه اول امسال خبر داد.
فتحعلی نجفی با بیان مطلب فوق افزود: با پیوستن 13292 مشترک جدید در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی به جمع مشترکان این شرکت، تعداد کل مشترکان گاز در سطح استان قزوین به 356 هزار و 957 مشترک رسیده است. 
وی همچنین از اجرای 160 کیلومتر لوله‌گذاری در 3 ماهه اول امسال در سطح استان خبر داد و بیان داشت: این 160 کیلومتر لوله‌گذاری برای گازرسانی به روستاهایی که فاقد گاز هستند، گازرسانی به صنایع و توسعه شبکه‌های موجود گاز صورت پذیرفته است که خوشبختانه نسبت به مدت مشابه سال قبل 48 درصد افزایش داشته است. نجفی با اعلام این موضوع که درحال حاضر 98 درصد خانوارهای شهری و 74 درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهره‌مندند، اذعان داشت: با پیوستن دو شهر معلم کلایه و رازمیان در سال 95 به شبکه توزیع گاز و همچنین اجرای سیاست‌های ابلاغی وزارت نفت مبنی بر گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان سال 96، امید است تعداد
 29 هزار خانوار شهری و روستایی به جمع مشترکان گاز افزوده شوند. نجفی در پایان با اشاره به سرد شدن شدید هوا در روزهای اخیر به مشترکان شرکت گاز در اقصی نقاط استان قزوین توصیه کرد نکات مربوط به مصرف ایمن و بهینه گاز را رعایت کنند و با صرفه‌جویی در مصرف گاز ضمن کمک به اقتصاد خانواده، این شرکت را در استمرار توزیع مطلوب و ایمن گاز یاری رسانند.