هیچکس ترافیک سپربهسپر را دوست ندارد، البته به جز موتورسیکلتهایی که میتوانند جاخالی بدهند و از لابهلای کامیونها، اتومبیلها و اتوبوسها، مانند مسیری هزارتو عبور کنند. موتورسیکلت هوندا نیز در مجموعهای از آگهیهای خود از این ایده استفاده کرده و در آنها انواع گوناگون وسایل نقلیه را به صورت مسیری هزارتو نشان داده است.
برچسب هاتبلیغات تبلیغات خلاقانه خلاقیت
همچنین مطالعه کنید:
کاربران آپارات در ۶ ماه گذشته ۷۰ میلیارد دقیقه ویدئو تماشا کردند!
به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس گزارشهای رسمی منتشرشده سایت آپارات در …