صفحه اصلی / اسلایدر / تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن استان تهران با منابع صندوق ملی مسکن انجام شد
تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن استان تهران با منابع صندوق ملی مسکن انجام شد

تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن استان تهران با منابع صندوق ملی مسکن انجام شد

کسب و کار نیوز- سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن استان تهران با منابع صندوق ملی مسکن انجام شد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، «سعید غفوری» در مراسم افتتاح پروژه‌های نهضت ملی مسکن با بیان اینکه سه‌هزار و ۴۹ واحد مسکونی در شهر جدید پرند به بهره‌برداری رسید، افزود: از این تعداد یک‌هزار و ۵۲۸ واحد نهضت ملی مسکن و یک‌هزار و ۵۲۱ واحد مسکن مشارکتی است‌. سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید افزود: این پروژه نماد پیگیری شهید رئیسی بود، زیرا ایشان در دوران ریاست جمهوری خود ۲ بار برای بازدید از این پروژه حضور پیدا کردند و ما منتظر بودیم که پروژه های امروز هم به دست ایشان افتتاح شود.

وی ادامه‌داد: در تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن در سطح استان تهران از منابع صندوق ملی مسکن کمک گرفته شد تا از آورده های متقاضیان بیشتر استفاده نشود. غفوری اظهار داشت: همچنین از منابع داخلی شرکت عمران در تکمیل زیرساخت‌های پروژه ها استفاده و از این منابع برای تکمیل شبکه‌های زیربنایی آب و فاضلاب هزینه شد و توانستیم آماده سازی پروژه ها را انجام دهیم.

وی گفت: اجرای با کیفیت و با کمیت پروژه ها جزو اولویت های ما است و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن با کیفیت را جزو اولویت های خود قرار داده ایم. سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید بیان‌داشت: امروز همچنین بوستان «صبا» به مساحت ۱۴ هزار متر مربع در جنوب فاز۶ شهرک «مهستان» که دارای زمین بازی زمین ورزشی، چمن مصنوعی، زمین بدمینتون، مسیرهای پیاده‌روی، سکوهای نشستن برای نمایش و قصه گویی در محوطه، فضای سبز و محوطه سازی، نگهبانی، زمین بازی کودکان و مسیرهای مناسب معلولان است، به‌ بهره‌برداری رسید.

همچنین مطالعه کنید:

هدفگذاری کاهش ۲۰ درصدی قاچاق کالا و ارز در سال جاری

به گزارش کسب و کار نیوز ، مسعود امرالهی افزود: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.