به گزارش کسب و کار نیوز ، نرخ تبدیل مشتریان بالقوه بــه بالفعل فروشگاههای اینستاگرام قبل از استفاده از پادروشاپ حدود یک درصد بوده و بعد از استفاده از فروشگاهساز اینستاگرامی پادروشاپ تا ۷ درصد رشد داشته است. پورپزشک طی این مراسم حجم بازار تجارت اجتماعی ایران را در سال گذشته یک میلیارد دلار اعلام کرد و گفت تجارت اجتماعی در دنیا تا سال ۲۰۲۵ بیش از نیمی از سهم فروش آنلاین را به خود اختصاص خواهد داد.
او در رابطه با سهم ایران اشاره کرد: «از بین ۷۵۰ هزار فروشگاه اینستاگرامی در ایران ۳۵۰ هزار فروشگاه فعال وجود دارد و پادرو در یک سال گذشته توانسته بیش از ۲۴ هزار فروشگاه اینستاگرامی را جذب کند. پادرو برای ارائه خدمات لجستیک به فروشندگان آنلاین و اینستاگرامی در حال حاضر با ۹ شرکت پستی همکاری دارد».
وی پیرامون بازار هدف پادرو گفت: «هدف ما تمرکز بر کسبوکارهای کوچک و متوسط است. کسبوکارهای خانگی، فروشگاههای اینستاگرامی که حتی چند سفارش در هفته دارند و همچنین فـروشگاههای آنلاین بـا چـند صـد یا چندهزار سفارش روزانه همگی میتوانند به فراخور نیاز خود از دو محصول پادروپین و پادروشاپ استفاده کنند».
به گفته پورپزشک تاکنون بیش از پانزده هزار فروشـنده اینستاگرامی بــه پادروشاپ متصل شدهاند و به موجب آن متوسط تعداد کالا در هر سبد خرید از ۱.۲ به ۲.۵ افزایش یافته است.
میانگین ارزش هر سبد خرید نیز قـبل از استفاده از پـادروشاپ ۱۵۰ هـزار تومان بـوده و بعد از اسـتفاده از پـادروشـاپ بـه ۳۵۰ هـزار تـومـان افزایش پیدا کرده است. ضمن اینکه یک فروشنده پادروشاپ در ۱۴ روز بیش از ۱.۱ میلیارد تومان از طریق پادروشاپ فروش داشته است.
علاوه بر این تعداد سفارشهای پادروپین نیز فصل به فصل ۴۰ درصد رشد داشته و تعداد کل سفارشهای پردازش شده توسط این محصول ۳ برابر سال اول بوده است.
پورپزشک درباره برنامه آتی پادرو در انتها تاکید کرد: «در سال سوم، پادرو قصد دارد یک محصول جدید ارائه کند که مکمل پادروشاپ و پادروپین بوده و همچنین نسخه بازنویسی شده پادروپین با تکنولوژی جدید نیز در حال توسعه است.»پادرو یکی از پلتفرمهای فعال در حوزه فروش و ارسال سفارشات آنلاین است و با امکاناتی که در اختیار فروشگاههای اینستاگرامی قرار میدهد، به آنها در مدیریت و ارسال سفارشات کمک شایانی میکند.