صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / برگزاری نمایشگاه کتاب اقدامی بشردوستانه است
برگزاری نمایشگاه کتاب اقدامی بشردوستانه است

مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران:

برگزاری نمایشگاه کتاب اقدامی بشردوستانه است

کتابدار مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران برگزاری نمایشگاه کتاب را اقدامی فرهنگی و بشردوستانه از سوی جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقاء فرهنگ ملت ها نامید.

« نازنین قائم مقامی» روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اطلاع رسانی درباره فعالیت های دفاتر سازمان ملل در ایران را هدف از حضور سازمان ملل در نمایشگاه کتاب امسال عنوان کرد.
وی با تشکر از دعوت وزارتخانه های امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در پانزدهمین سال متوالی، ارائه کتاب، جزوه وبروشور به بازدید کنندگان برای اطلاع رسانی از عملکرد سازمان ملل در تهران و تعامل با آنها را، در راستای فعالیت های این غرفه عنوان کرد.
قائم مقامی با اشاره به حضور دفاتر سازمان ملل در تهران گفت: در نمایشگاه امسال سازمان جهانی بهداشت ، سازمان خواروبار وکشاورزی سازمان ملل «فائو»، برنامه توسعه ملل متحد، برنامه اسکان بشر ملل متحد، صندوق کودکان سازمان ملل متحد « یونیسف»، دفتر مقابله با مواد مخدر وجرم سازمان ملل ،مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد وسازمان توسعه صنعتی ملل متحد«یونیدو» حضور دارند.
وی با اشاره به جنبه های بشردوستانه فعالیت سازمان ملل در تهران، مشارکت در نمایشگاه کتاب را فرصتی برای اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها وفعالیت های این سازمان وارائه گزارش آن به افراد، نهادها وموسسات بین المللی دانست.
قائم مقامی با تشکر از مقامات جمهوری اسلامی ایران، برگزاری نمایشگاه کتاب را رویدادی فرهنگی – علمی در راستای اطلاع رسانی و تقویت روحیه نوعدوستی وهمکاری فرهنگی ، آموزشی وعلمی میان ملت ها ذکر کرد.
سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت دایر می باشد.
خاورم*۱۷۲۴*۱۴۵۳

همچنین مطالعه کنید:

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.