صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / خانزاده: میان آمادگی بازیکنان داخلی و لژیونر تفاوت وجود دارد
خانزاده: میان آمادگی بازیکنان داخلی و لژیونر تفاوت وجود دارد

خانزاده: میان آمادگی بازیکنان داخلی و لژیونر تفاوت وجود دارد

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد تمرین با امکانات مجموعه پک می تواند اختلاف آمادگی میان بازیکنان لیگ ایران و لژیونر ها را کاهش دهد.

کمپ تیم ملی فوتبال

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا خانزاده در حاشیه تمرین تیم ملی در مجموعه پک اظهار کرد: خدا را صد هزار مرتبه شکر که شرایط و تمرینات فوق العاده خوبی داریم. تمام تلاش مان را می کنیم که برای جام جهانی آماده شویم.

او درباره شانس حضورش در جام جهانی هم، گفت: اینکه می گویند من همیشه روز آخر به تیم ملی اضافه می شوم درست نیست. دوره قبل خدا کمک کرد و من در جام جهانی حضور پیدا کردم. این بار هم تمام تلاشم را می کنم تا در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرم. مهم تر از همه چیز این است که تلاش کنیم تا تیم ملی نتیجه بگیرد.

خانزاده اضافه کرد: من دوست ندارم به شرایط گذشته و اشتباهاتی که منجر به محرومیتم شد برگردم. در آن زمان من بچه بودم.

بازیکن تیم ملی با تایید صحبت های کیروش مبنی بر اینکه میان آمادگی بازیکنان داخلی و بازیکنان شاغل در لیگ های خارجی تفاوت وجود دارد تصریح کرد: از هر لحاظ این تفاوت وجود دارد. در این مجموعه هم امکانات فوق العاده ای وجود دارد که ما بتوانیم این اختلاف را با لژیونر های مان کم کنیم. البته کار بسیار سخت است ولی ما تمام تلاش مان را می کنیم که به سطحی که باید باشیم برسیم.

او در مورد عدم حمایت مسئولان از تیم ملی در آستانه جام جهانی هم بیان کرد: همیشه عادت داریم با اما و اگر به جایی برسیم. باید با همدلی و همبستگی همه دست به دست هم بدهیم تا پیروز شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.