صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / اقدام ترامپ باعث همدلی و وفاق مردم ایران برای پیشرفت و اقتدار کشور شد
اقدام ترامپ باعث همدلی و وفاق مردم ایران برای پیشرفت و اقتدار کشور شد

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور:

اقدام ترامپ باعث همدلی و وفاق مردم ایران برای پیشرفت و اقتدار کشور شد

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه اقدام ترامپ در خروج از برجام، باعث همدلی و وفاق مردم ایران برای پیشرفت و اقتدار کشور شد، گفت: مسئولان در مسائل اصولی و چارچوب‌های نظام متحد باشند.

احمد شجاعی . رییس کل سازمان پزشکی قانونی

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد شجاعی در سی و پنجمین همایش مدیران پزشکی قانونی کشور، عنوان کرد: امروز دشمنان علیه ما یک جنگ تمام عیار راه انداخته‌اند.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار در مقابل ماست، تصریح کرد: در محاسبات همواره خدا را مد نظر داشته باشیم و سرنوشت کشور را به دست خدا می‌سپاریم هر چیزی رخ دهد خیر و صلاح ماست‌ و هیچ جای نگرانی نداریم.

شجاعی با ذکر این مطلب که به جای اینکه نگاهمان به دست کدخداهای دنیوی باشد نگاه را به سمت خدا تغییر دهیم، خاطرنشان کرد: از اول انقلاب به لطف خداوند در تمام صحنه‌ها پیروز شدیم، کشور ما یک مملکت با فکر و دارای ثروت است.

وی به مشکلات فراروی پزشکی قانونی اشاره و افزود: مشکلات ساختمانی مشکل پزشکی قانونی بود لکن در تمام استان‌ها ساختمانهای استاندارد ساخته شد.

شجاعی گفت: در بحث حقوق و مزایای پزشکان تحول خوبی صورت گرفت، کمااینکه یکی از اشکالات سطح کشور ناهماهنگی حقوق است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی با بیان این مطلب که در بحث نیروهای انسانی تعداد پزشکان افزایش پیدا کرد، افزود: اما هدف ما افزایش کیفیت کار است.

وی طرح داد پزشک را یکی از کارهای بزرگ ذکر کرد و ادامه داد: حجم زیادی از اجساد در بیمارستان‌ها را به پزشکی قانونی می فرستند لذا باید یک مجموعه تخصصی که علت فوت را تشخیص دهد در بیمارستان تشکیل شود.

شجاعی با بیان اینکه برای نظام برنامه‌ریزی سلامت کشور نیاز به دانستن علت فوت ضروری است، عنوان کرد: سازمان پزشکی قانونی منطقه‌ای با حضور ۲۰ کشور مسلمان تشکیل شد و ریاست اول آن به ایران واگذار شد و دبیرخانه آن هم به طور دائمی در ایران است‌.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ثبت تردد ۵۳۰ میلیون مسافر جاده‌ای/ ۸۲۸ فوتی در سفرهای نوروزی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سردار کمال هادیان‌فر معاون حمل و نقل وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.