سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / سپهبد سلیمانی یک نابغه‌ سیاسی و نظامی بود
سپهبد سلیمانی یک نابغه‌ سیاسی و نظامی بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

سپهبد سلیمانی یک نابغه‌ سیاسی و نظامی بود

کسب و کار نیوز - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سردار شهید سپهبد سلیمانی یک سیاستمدار و در عین حال یک نظامی با تقوا، طراح، آینده‌نگر و بسیار شجاع بود.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش، امیر کیومرث حیدری در گفت‌ وگویی با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، اظهار داشت: سردار سلیمانی در ابعاد سیاسی و نظامی فردی نابغه بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی یک سیاستمدار و در عین حال یک نظامی باتقوا طراح و آینده‌نگر و همچنین بسیار شجاع بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: سردار سلیمانی از بعد نظامی نابغه‌ای در طراحی و اجرای عملیات‌ها در صحنه‌های نبرد و هدایت جنگ‌های راهبردی بود.

حیدری با اشاره به اعلام پایان سیطره داعش از سوی سردار سلیمانی افزود: وفای به عهد سردار سلیمانی به گونه‌ای بود که زمانی که به مردم ایران و همه مردم دنیا گفت کمتر از سه ماه دیگر داعش نابود خواهد شد، به وعده خود عمل کرد و به سیطره داعش پایان داد.

صبح روز گذشته (جمعه) سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

همچنین مطالعه کنید:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان …