سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / هنرمندان در ترویج فرهنگ کارآفرینی نقش بسزایی دارند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

هنرمندان در ترویج فرهنگ کارآفرینی نقش بسزایی دارند

کسب و کار نیوز - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بر ضرورت استفاده از ظرفیت گسترده هنرمندان در جهت تغییر نگرش نسبت به فرهنگ کار و کارآفرینی تاکید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از موج، هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، در نشست با تعدادی از فیلمسازان استان، از هنر به ویژه سینما، به عنوان یک ابزار تاثیرگذار که در ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی می تواند نقش مهمی ایفا کند، نام برد.

وی با اشاره به این که مقوله هنر، اثرگذاری ویژه و مستقیم بر مخاطبان خود دارد، بیان داشت: از هنرمندانی که آثار تولیدی مرتبط با  اهداف و برنامه های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی داشته باشند، حمایت می شود.

ابراهیمی اضافه کرد: با توجه به اینکه حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی گسترده است و قشر وسیعی را نیز در بر می گیرد، برنامه های مشارکتی با هنرمندان در خصوص اشاعه فرهنگ کارآفرینی و هدایت جوانا به سمت راه اندازی کسب و کار، خواهیم داشت.

وی از انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در زمینه های مختلف هنری و برگزاری جشنواره فیلم و عکس به منظور ترغیب و تشویق جوانان و آگاهی بخشی و هدایت آنان به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار، خبر داد.

مدیرکل تعاون و کار هرمزگان خواستار تشکیل انجمن صنفی فیلمسازان به منظور پیگیری مطالبات و خواسته های آن ها و حمایت از حقوق صنفی اعضاء  شد.

هادی ابراهیمی تاکید کرد: باید از ظرفیت گسترده هنرمندان در جهت تغییر نگرش، نسبت به فرهنگ کار و کارآفرینی استفاده کرد.

همچنین مطالعه کنید:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.