صفحه اصلی / دسته بندی نشده / تصویر ۱۲۰ کارگردان مطرح دنیا بر دیوار کاخ جشنواره فجر می‌نشیند
تصویر ۱۲۰ کارگردان مطرح دنیا بر دیوار کاخ جشنواره فجر می‌نشیند

تصویر ۱۲۰ کارگردان مطرح دنیا بر دیوار کاخ جشنواره فجر می‌نشیند

نمایشگاه «120 عکس فیلم از 120 کارگردان تاریخ سینمای ایران»، فردا جمعه در محل برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر افتتاح می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز از جشنواره جهانی فیلم فجر، نمایشگاه «۱۲۰عکس فیلم از ۱۲۰ کارگردان تاریخ سینمای ایران» جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۱۹ در طبقه هفتم پردیس چارسو (کاخ جشنواره) محل برگزاری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر آغاز به کار می کند.
در این مراسم که هنرمندان و مسئولان سینمایی حضور خواهند داشت، ۱۲۰ عکس فیلم از ۱۲۰ کارگردان تاریخ سینمای ایران به نمایش در می آید.
این نمایشگاه در آستانه ۱۲۰ سالگی سینمای ایران به همت سیف اله صمدیان مدیر رویداد های ویژه جشنواره جهانی فیلم فجر تدارک یافته است و در آن عکس هایی از فیلم «لیلی و مجنون» ساخته عبدالحسین سپنتا تا آثار دهه ۹۰ سینمای ایران به نمایش درمی آید.
صمدیان در توضیح این نمایشگاه آورده است: «انتخاب تصاویر نمایشگاه ۱۲۰ عکس فیلم از ۱۲۰ کارگردان تاریخ سینمای ایران با در نظر گرفتن نقش تاثیرگذار یک فیلم در زندگی هنری یک کارگردان و از همه مهمتر نقش یک فیلم در مقاطع مهم و تاریخی سینمای ایران صورت گرفته است. از این رو تنها به یک تصویر از یک فیلم از هر ۱۲۰ کارگردان منتخب از میان کارگردانان سینمای ایران بسنده شده است. دسترسی به این مجموعه تاریخی بدون مهر، همراهی و دانش سینمایی جمال امید و نیز آثار عکاسان سینمای ایران امکان پذیر نبود.»
سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ماه) آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.