سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی داناب تا پایان اردیبهشت
تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی داناب تا پایان اردیبهشت

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی داناب تا پایان اردیبهشت

دبیر هفتمین جشنواره ملی داناب گفت: آخرین مهلت ارسال آثار دانش آموزان تا پایان اردیبهشت است و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.

بحران کم آبی

مهسا آستانه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ارسال آثار سایت محور بوده و رابطان مدارس، عکس یا اسکن آثار دانش آموزان را باید در پایگاه اینترنتی داناب استان اصفهان بارگذاری کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت آب و نظر به طولانی بودن زمان تجدیدپذیری منابع آب، تنها راهکار مقابله و پیشگیری، مصرف بهینه آن است که در دو سطح راهکارهای فنی مصرف بهینه و آموزش مردم است.

دبیر هفتمین جشنواره  ملی داناب افزود: نبود آگاهی و حساسیت اقشار مختلف جامعه نسبت به مشکلات و معضلات کمبود منابع آب، در سال های گذشته باعث شرایط نگران کننده ای در جامعه امروز شده و باید با آموزش و آگاهی، نسبت به تغییر نگرش و رفتار شهروندان فرهنگ سازی کرد. 

وی تصریح کرد: دانش آموزان بخشی از جامعه هدف هستند که آگاه سازی آنها نسبت به عواقب مصرف غیر منطقی منابع آب، منجر به فرهنگ سازی در جامعه حال و آینده می شود که در اجرای جشنواره ملی داناب پیگیری می شود.

آستانه تاکید کرد: نتایج پژوهشی که برای سنجش آگاهی و حساسیت اقشار مختلف جامعه و دانش آموزان در برخی استان های کشور انجام شده است، لزوم اجرای برنامه های آموزشی در این زمینه را بیش از پیش تایید می کند.

وی گفت: سال تحصیلی گذشته، ۱۸۵۰ اثر از دانش آموزان استان اصفهان در قالب نقاشی، عکس، وبلاگ، تولید محتوای الکترونیکی، داستان، مقاله پژوهشی، شعر، طراحی پوستر به دبیرخانه ششمین جشنواره ملی داناب ارسال شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.