صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / توضیح شورای صنفی دانشگاه علامه در مورد احضار یک دانشجو

توضیح شورای صنفی دانشگاه علامه در مورد احضار یک دانشجو

در پی انتشار خبری مبنی بر احضار یکی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی توسط افراد غیر دانشگاهی، دبیر شورای صنفی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه ضمن تکذیب این موضوع به توضیح جزئیاتی در این خصوص پرداخت.

دانشگاه علامه طباطبایی

به گزارش کسب و کار نیوز، اما شورای صنفی دانشگاه علامه با صدور اطلاعیه‌ای این ادعا را تکذیب کرد. متن تکذیب شورای صنفی دانشجویان دانشجویان دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه به شرح ذیل است:

«به اطلاع می‌رساند که به استناد بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده و گفت و گوی حضوری با مدیر حراست دانشگاه علامه، مشخص شد موارد اعلامی فاقد اعتبار خبری بوده و موضوعات طرح شده وجاهت خبری نداشته‌اند. لذا به عموم دانشجویان محترم اعلام می‌دارد مصاحبه انجام شده با دانشجوی فوق در دفتر حراست طی فرایندهای معمول و مرسوم و به روال عادی بوده است و هیچ‌گونه تهدیدی متوجه هیچ دانشجویی نیست لذا بدین وسیله اخبار منتشر شده تکذیب می‌گردد.

خبر منتشر شده در رسانه‌های معاند هیچ ارتباطی به شورای صنفی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی ندارد و رسانه‌های بیگانه از این مسئله به دنبال سو استفاده هستند. شورای صنفی به دور از هر گونه فعالیت سیاسی و جناحی به دنبال احقاق حقوق صنفی دانشجویان است و فعالیت‌های این شورا هیچ ارتباطی با رسانه معاند ندارد.»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.