صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / باقری معتمد با رد مربیگری در تیم ملی هند: احتمالا در جام فجر مربیگری کنم
باقری معتمد با رد مربیگری در تیم ملی هند: احتمالا در جام فجر مربیگری کنم

باقری معتمد با رد مربیگری در تیم ملی هند: احتمالا در جام فجر مربیگری کنم

دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره المپیک با بیان اینکه به عنوان مربی در یکی از باشگاه‌های هند فعالیت دارد گفت: موضوع مربیگریم در تیم ملی هند را تکذیب می‌کنم اما حتمال دارد در صورت جذب حامی مالی توسط یک تیم هندی،هدایت این تیم را در جام فجر و جام ریاست بر عهده داشته باشم.

محمد باقری معتمد

محمد باقری معتمد در گفتگو با ایسنا، درباره برخی خبرها مبنی بر اینکه هدایت تیم تکواندوی هند را بر عهده گرفته است، خاطرنشان کرد: تصویر کارتی را که من منتشر کردم فقط مربوط به کارت کوچینگ است. فدراسیون جهانی تکواندوکاران و مربیان را در تمام دنیا ملزم کرده تنها با گرفتن این کارت می‌توانند در رقابت‌های مختلف مربیگری و کوچ کنند.

وی افزود: طی یکسال گذشته در سمینارهای مختلف در برخی کشورها شرکت کردم و مرتبه آخر نیز چند بار به هند رفتم و مربیگری یک باشگاه هندی را بر عهده گرفتم. اگر مسئولان این باشگاه هندی موفق به جذب اسپانسر شوند قصد داریم در جام فجر و جام ریاست که قرار است اسفندماه در کیش برگزار شود شرکت کنیم و من نیز هدایت این تیم را بر عهده داشته باشم.

دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره المپیک با بیان اینکه علاوه بر کارت مربیگری آسیا موفق به دریافت کارت مربیگری قاره اروپا پس از شرکت در سمینار کشور هلند شده است، خاطرنشان کرد: کارت مربیگری من را فدراسیون تکواندو ایران باید صادر می‌کرد اما چون دو سه سالی است که با آن‌ها دچار مشکل شده‌ام این کار را برای من انجام ندادند و من مجبور شدم از طریق کشور هند اقدام کنم. به هر حال گرفتن این کارت برای آینده کاری ام لازم است و هر ساله نیز تمدید می‌شود.

باقری معتمد در پایان با تاکید بر اینکه برنامه‌اش قبول هدایت یکی از تیم‌های ملی در جهان است، گفت: در این راه هیچکس و از جمله فدراسیون تکواندو به من کمکی نکرد و خودم به تنهایی و البته با کمک آقای بحری مدیر برنامه‌ام در سمینارهای مختلف خارجی شرکت کردم و اهداف زیادی در مربیگری دارم که آن‌ها را دنبال می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.