صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / تکریم ارباب رجوع از اصول اولیه بانک‌ها است
تکریم ارباب رجوع از اصول اولیه بانک‌ها است

مدیر منطقه ای بانک ایران زمین:

تکریم ارباب رجوع از اصول اولیه بانک‌ها است

گردهمایی سراسری معاونین و تحویلداران شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری با حضور مدیر منطقه، معاونین و تحویلداران شعب استانهای یاد شده برگزار شد.

محمد رضا سبزواری مدیر منطقه‌ای بانک ضمن تشریح مفاد همایش سراسری مدیران و روسای شعب و ارزشمند دانستن کار تیمی برای تحقق اهداف گفت: می‌بایست به درستی در مسیر مشخص شده گام برداشته و زمینه لازم جهت موفقیت بانک را در دستیابی به چشم اندازها هموار کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مدیر منطقه ای بانک ایران زمین با بیان زمینه های فعالیت بانک در بخش های متنوع و مختلف افزود برای تثبیت و تقویت بنیه های مورد نیاز بانک باید تلاش مضاعفی با چاشنی کار مقرون به صرفه و به عنوان یک بنگاه اقتصادی به اصل انتفاع و حصول آن جهت تداوم فعالیت نگاه متفاوتی ترسیم داشت.

سبزواری در بخش دوم سخنان خود تکریم ارباب رجوع را از اصول اولیه بانکها با توجه به پیشینه بنگاه های اقتصادی برشمرد و سرمایه انسانی خوب و متعهد را یک سرمایه بی بدیل برای سازمان دانست.

سبزواری ضمن تشریح عملکرد شعب در حوزه های مختلف عملیات بانکی ثبات قدم،پیگیری مستمر،خودباوری و ایمان به اهداف را لازمه موفقیت دانست.
در پایان جلسه پرسش و پاسخ انجام و تنی چند از همکاران به بیان نقطه نظرات پرداختند.

همچنین مطالعه کنید:

بانک مرکزی: پرداخت وام اشتغال تسریع شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، در بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی به بانک های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.