صفحه اصلی / ارائه مشاوره به ١٩هزار نفر توسط مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی

ارائه مشاوره به ١٩هزار نفر توسط مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی (CRM) با بهره گیری از سیستم‌های نوین ارتباطی به سوالات بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان پاسخ می‌دهد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی از طریق ۴ شیوه تماس؛ سامانه تلفنی ١۴٢٠، سامانه پیامکی، پیام صوتی و بخش مراجعین حضوری مستقر در ستاد مرکز، پاسخگوی ١٩ هزار و ۵٣۵ مشاوره بیمه و درمانی در اسفند سال ٩۶ بوده است که بیانگر رشد ٣٢ درصدی نسبت به بهمن همان سال است.
مشاوره‌های ارائه شده در حوزه‌های مختلف سازمان تأمین اجتماعی بوده است که بیشترین بخش مربوط به حوزه بیمه‌ای با ۶٢, ١۶ درصد است و حوزه اقتصادی مالی٣٣.۴٨ درصد، حوزه درمانی ٢.٣٢ درصد و حوزه نظارتی فرهنگی ٢.٠۴ درصد؛ دیگر بخش‌های مورد مشاوره مخاطبان بوده است.
از نظر موضوع، حوزه فنی بیمه شدگان بیشترین بخش مورد مشاوره چهار کانال ارتباطی با این مرکز بوده است و درآمد حق بیمه، نامنویسی و حساب‌های انفرادی، فنی و مستمری دیگر موضوعاتی بوده است که توسط کاربران مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی پاسخ دهی به آنها انجام شده است.
از نقطه نظر پراکندگی جغرافیایی تماس‌های برقرار شده در چهار نقطه تماس مذکور، ۵٩, ۶۵ درصد از تماس‌ها از ادارات کل غرب تهران بزرگ، شرق تهران بزرگ و شهرستان‌های استان تهران بوده است و استان‌های البرز، خوزستان و لرستان دارای بیشترین فراوانی تماس تلفنی با این سامانه پس از استان تهران بوده‌اند.
در تماس‌های تلفنی با ١۴٢٠، بیمه بیکاری، بیمه اختیاری، غرامت دستمزد ایام بارداری، مشاهده اینترنتی سابقه بیمه شده، ادعای اشتغال، ارسال لیست، بازرسی، برقراری مستمری بازنشستگی وبازماندگی، کمیسیون‌های پزشکی و تأیید از کارافتادگی، نوبت دهی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ملکی، نسخه الکترونیکی، دریافت هزینه‌های درمانی، مراکز طرف قرارداد، بیمه تکمیلی، کاراکارت و خدمات رفاهی بازنشستگان و... مطرح و پاسخ لازم به مخاطبان ارائه شده است.
به طور کلی، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی در اسفندماه گذشته، ١٧ هزار و ٢٧۶ مورد تماس تلفنی (١۴٢٠)، ١۴ هزار و ۴٠٢ مور متقاضی خدمات پورتال، یک هزار و٧ مورد پیامک، ٨٧٠ مورد مراجعه حضوری و ٣٨٢ مورد پیام صوتی با این مرکز انجام شده است.
 

همچنین مطالعه کنید:

سرمایه‌گذاری ۲۲۰ هزار میلیاردی بخش خصوصی در بنادر ایران

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسین یداللهی یادآور شد: با ایجاد زیرساخت های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.