صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر ایجاد رشته های متناسب با توسعه استان
تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر ایجاد رشته های متناسب با توسعه استان

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر ایجاد رشته های متناسب با توسعه استان

استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ضروری است رشته های متناسب با توسعه این استان مورد توجه مراکز علمی و آموزشی قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان

به گزارش کسب و کار نیوز-‌ سید دانیال محبی در شورای آموزش و پرورش استان افزود: مشاهده می شود آموزش های ارائه شده مفهومی نیستند در صورتی که مفهومی بودن از اهمیت زیادی برخوردار است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: گسترش پارک های علم و فناوری با توجه به نتایج مطلوب در عرصه علم و کمک به توسعه این استان ضروری است.

استاندار سیستان و بلوچستان بر جلوگیری از قطع آب و برق در مدارس و مراکز علمی این استان تاکید کرد .

همچنین آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان نیز در این جلسه افزود: پوشش تحصیلی دختران در این استان با توجه به تحول فکری و گسترش رویکرد تحصیلی در بین این قشر از جامعه مایه افتخار است .

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از خیران و خانواده معظم شهدا در ساخت مدارس مورد نیاز دانش آموز این استان گفت: جذب کمک های مردمی تحولات مطلوبی را در نوسازی و کمک به بهبود سرانه آموزشی این خطه از ایران اسلامی به وجود آورده است .

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: همچنین سال گذشته با عنایت رهبر معظم انقلاب بنیاد برکت اقدامات ارزشمندی در حوزه تعلیم و تربیت این استان انجام داد که قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: گسترش مدارس شبانه روزی و دانشگاههای فرهنگیان برای توسعه آموزش و پرورش این استان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.