سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / پریسا براتچی: کسب مدال در جاکارتا دور از دسترس نیست
پریسا براتچی: کسب مدال در جاکارتا دور از دسترس نیست

پریسا براتچی: کسب مدال در جاکارتا دور از دسترس نیست

کماندار زنجانی اعزامی به جاکارتا گفت: معتقدم با توجه به آمادگی خوبی که دارم، کسب مدال در جاکارتا دور از دسترس نیست.

پریسا براتچی

پریسا براتچی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: تیم‌ملی تیراندازی با کمان ایران ۲۵ مردادماه عازم اندونزی محل برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شد.

وی افزود: اردوهای مختلفی را با فراز و نشیب‌های زیادی پشت سر گذاشته‌ایم ولی خوشبختانه تیم از سطح آمادگی خوبی برخوردار است.

براتچی تصریح کرد: دوری از خانواده یکی از عوامل مهم در سخت گذشتن تمرینات اعضای تیم‌ملی بود که امیدواریم با کسب نتیجه درخشان تمام سختی‌ها شیرین شود.

وی یادآور شد: تمرینات و اردوهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و رکوردهای خوبی نیز ثبت شده است اما رقابت بسیار سختی در بازی‌های آسیایی خواهیم داشت، زیرا حریفانی که در این رقابت‌ها حضور دارند در جهان صاجب جایگاه هستند.

این بانوی ملی‌پوش زنجان در ادامه گفت: تیم‌های اندونزی، چین تایپه، هند، کره و چین رقبای اصلی تیم‌ملی ایران در جاکارتا خواهند بودند که تیم‌ملی کشور با تمام قدرت و توان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

براتچی خاطرنشان کرد: هدف اصلی تیم‌ملی ایران در بازی‌های آسیایی کسب نشان درخشان است، قول کسب مدال صد درصدی را نمی‌توان به قطع یقین داد زیرا شرایط مسابقات متفاوت است و هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

وی تصریح کرد: شادی مردم هدف دیگر ملی پوشان ایران حاضر در این رقابت‌ها خواهد بود تا تیم‌ملی ایران با کسب نتیجه موفق دل مردم ایران را شاد کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.