صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / ظریف دوست: اصلا به باخت فکر نمی کنیم و قهرمانی را می خواهیم

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

ظریف دوست: اصلا به باخت فکر نمی کنیم و قهرمانی را می خواهیم

فریده ظریف دوست کبدی

به گزارش کسب و کار نیوز از  جاکارتا، فریده ظریف دوست، کاپیتان تیم‌ ‌ملی کبدی بانوان بعد از برتری مقتدرانه برابر بنگلادش اظهار کرد: بنگلادش تیم خوبی بود و شاید کمی شبیه هند بازی می کنند. خوشبختانه با اختلاف مقابل این تیم به پیروزی رسیدیم و کمی هم سعی کردیم آرام‌تر از  روز قبل بازی کنیم. استراتژی ما امروز اینطور بود که خیلی به خودمان فشار نیاوریم.

وی افزود: ان‌شاء‌الله فردا بهتر بازی خواهیم کرد. چین تایپه حریف قدرتمندی است و به نظر من این تیم از نظر فنی بهتر از  کره جنوبی است . شاید آنها فقط تجربه پایین تری دارند و به همین دلیل امروز هم به کره جنوبی باختند. امیدوارم فردا بهترین بازی مان را انجام دهیم و از  گروه به عنوان تیم اول بالا بیاییم.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی کبدی بانوان درباره مسیر ایران برای رسیدن به فینال ، گفت‌: اگر فردا (سه‌شنبه) مقابل چین تایپه به برتری برسیم، سر گروه می شویم و در نیمه نهایی به تیم دوم گروه A برخورد می‌کنیم  که احتمالا تایلند باشد. در آنجا اگر برنده باشیم که به فینال می رویم.

ظریف دوست در پایان ، خاطر نشان کرد:  ما اصلا به باخت فکر نمی‌کنیم  و روحیه بچه ها طوری است  که فقط دنبال قهرمانی هستند. ما برای مدال طلا آمدیم و برای آن تلاش می‌کنیم .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.