سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / اثر جدید استاد غلامرضا سازگار رونمایی می شود
اثر جدید استاد غلامرضا سازگار رونمایی می شود

اثر جدید استاد غلامرضا سازگار رونمایی می شود

«یک ماه خون گرفته» اثر جدید استاد غلامرضا سازگار در ماه محرم رونمایی می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز از روابط عمومی موسسه هنر و ادبیات هلال، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، جلد دوازدهم کتاب «یک ماه خون گرفته» جدیدترین اثر استاد غلامرضا سازگار، به همت این موسسه چاپ و رونمایی می شود.
مجلدات یک ماه خون گرفته به همراه آموزش سبک های اجرای نغمات شامل سروده های استاد غلامرضا سازگار ویژه ماه های محرم و صفر، بیش از یک دهه است که درآستانه ماه محرم چاپ و به صورت رایگان در بین مداحان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) در سراسر کشور توزیع می شود.
ویرایش جلد دوازدهم مجلدات یک ماه خون گرفته در گروه کارشناسی موسسه هنر و ادبیات هلال به پایان رسیده است و این کتاب با تیراژی بالغ بر ده هزار نسخه همزمان با فرا رسیدن ماه محرم در بین مداحان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) در سراسر کشور توزیع می شود.
کتاب یک ماه خون گرفته ۱۲ در قطع جیبی به زینت طبع آراسته می شود و آموزش سبک های اجرایی نغمات نیز در سایت مدایح به صورت رایگان در درسترس علاقه مندان قرار می گیرد و همچنین علاقه مندان به مطالعه جامع آثار استاد غلامرضا سازگار می توانند با دریافت و نصب رایگان نرم افزار نخل میثم، تمامی سروده های استاد سازگار را مطالعه و از آموزش سبک های اجرایی نغمات بهره مند شوند.
فراهنگ** ۷۳۲۹ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

امیر مقاره خواننده “ماکان بند” بازداشت شد / خبرگزاری قوه قضائیه: مقاره پس از ارائه تعهد، دادسرا را ترک کرده

خبرگزاری قوه قضائیه: مقاره پس از ارائه تعهد، دادسرا را ترک کرده میزان خبرگزاری قوه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.