صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / راه اندازی نخستین گذرفرهنگی در شمال شرق پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 خبر داد

راه اندازی نخستین گذرفرهنگی در شمال شرق پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 تهران از راه اندازی نخستین گذر فرهنگی دراین منطقه خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، معصومه سادات عمارتی با بیان اینکه برپایی گذرهای فرهنگی در ایجاد فضاهای فرهنگی مطلوب، موثر خواهد بود افزود: برپایی گذرهای فرهنگی با انجام فعالیت های مفید و سازنده علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، تلاش می کند تا با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی نگاه آنها را نسبت به مسائل شهری و فرهنگ شهرنشینی تغییر دهد.
وی در ادامه به چگونگی فعالیت گذرهای فرهنگی اشاره کرد و افزود: این گذرها با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری نظیر نمایش و برپایی غرفه های عرضه محصولات فرهنگی از قبیل کتاب ، نرم افزارها و لوح های فشرده فرهنگی و آموزشی ، لوازم التحریر و نوشت افزارهای تولید داخل ، انواع صنایع دستی و سوغات مراکز استانها ، نقاشی و خوشنویسی تا پایان شهریور ماه میزبان شهروندان منطقه خواهند بود. 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ درخصوص راه اندازی گذرهای فرهنگی در محلات منطقه گفت: نخستین گذر فرهنگی از نیمه دوم مرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۴ بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس، جنب بوستان گلبرگ راه اندازی شد و به زودی ۲ گذر فرهنگی دیگر در ضلع شمال غربی چهار راه سرسبز و بوستان پلیس جنوبی برپا می‌شود.
عمارتی دیگر اهداف گذرهای فرهنگی را توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت:  ایجاد فضاهای فرهنگی نشأت گرفته از فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تاثیر بسزایی در شکل گیری روابط خانوادگی و اجتماعی خواهد گذاشت از این رو گذرهای فرهنگی با این هدف در نقاط مهم و پرتردد منطقه راه اندازی می شود.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امید است با استقبال خوب شهروندان و اجرای برنامه‌های مطلوب فرهنگی ، هنری و اجتماعی گام موثری را در جهت ارتقاء سطح فرهنگ عمومی برداریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ارزیابی ۳۴۰۰ ساختمان نا ایمن تا پایان تابستان

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمدمهدی حیدری با یادآوری اینکه در دولت قبل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.