صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / کلاف سردرگم دوومیدانی برای انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی
کلاف سردرگم دوومیدانی برای انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی

کلاف سردرگم دوومیدانی برای انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی

در حالی که تنها ۱۶ روز تا آغاز بازی‌های آسیایی زمان وجود دارد هنوز فدراسیون دوومیدانی اسامی ملی‌پوشان خود را اعلام نکرده و اعلام اسامی نهایی را به هفته آینده موکول کرده است.

احسان حدادی

به گزارش کسب و کار نیوز، در پاسخ به این سوال که اسامی تیم ملی برای جاکارتا نهایی شده است یا خیر گفت: “خیر هنوز نهایی نشده است، به توافق نرسیدیم. ان‌شاالله یک‌شنبه به جمع بندی می‌رسیم و اعلام خواهیم کرد. البته اسامی کلی اعلام شده و تنها نفراتی که باید نهایی شوند یک‌شنبه اعلام خواهد شد.”
او در پاسخ به این سوال که سجادی رییس کاروان بازی‌های آسیایی اعلام کرده است که همه اسامی نهایی شده و جمعه در جاکارتا انجام می‌شود، پس چرا فدراسیون اسامی ملی‌پوشان را اعلام نمی‌کند؟ گفت: “ما با او تماس داریم. ما می‌خواهیم اسامی را اعلام کنیم اما هنوز اسامی نهایی نشده است.”

عضو سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در پاسخ به این سوال که آیا رویداد دیگری برای انتخاب ورزشکاران وجود دارد گفت: “اصلا. ما اسامی ۱۶ سهمیه را داده‌ایم. سجادی آنجا آی‌دی کارت را صادر می‌کند ولی اعلام اسامی نهایی ما به یک‌شنبه موکول شده است. باید تعدادی را حذف یا جابجا کرد. به همین دلیل یک‌شنبه صبح اسامی را اعلام خواهیم کرد.”

غیاثی در پاسخ به این سوال که آیا دختران در لیست نهایی حضور خواهند داشت یا خیر نیز خاطرنشان کرد: “احتمالا داریم.”

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.