صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ارسال بیش از ۴۵۰ مقاله به شانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
ارسال بیش از ۴۵۰ مقاله به شانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

ارسال بیش از ۴۵۰ مقاله به شانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: بیش از 450 مقاله به شانزدهمین کنفرانس ریاضی ایران در مازندران ارسال شد.

شانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

اسفندیار نظری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه شانزدهمین کنفرانس ریاضی ایران به میزبانی استان مازندران شهرستان بابلسر با کمک اداره کل آموزش و پرورش و انجمن علمی کشور ریاضی کشور و دانشگاه مازندران و گروه‌های آموزشی تشکیل شده است، اظهار کرد: این کنفرانس از ۹ مرداد آغاز و در ظهر روز  12 مرداد اختتامیه آن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره کنفرانس از پر مقاله‌ترین کنفرانس‌هایی بود که برگزار شد، تصریح کرد: بیش از ۴۵۰ مقاله به این کنفرانس ارسال شده که از این تعداد بخشی در قالب کارگاه سه روزه ایراد سخنرانی خواهند کرد و مابقی هم در قالب پوستر است.

نظری هدف از برگزاری کنفرانس را توانمندسازی معلمان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم ریاضی کشور و پرداختن به نقاط ضعف و کم میلی دانش آموزان به رشته ریاضی دانست و افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در مورد آینده رشته ریاضی، معلمان باید دانش آموزان را به سمتی هدایت کنند که آموزش تدریس و درس ریاضی را به عنوان یک لذت بداند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: سال گذشته در کشور از پایه نهم به دهم فقط ۱۱ درصد به رشته ریاضی گرایش یافتند و در استان مازندران که قرار بود ۲۵٫۵ درصد به رشته ریاضی بروند، ۱۷٫۵ درصد تحقق پیدا کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اختصاص ۲۲۰۰۰ میلیارد تومان مطالبات پایان خدمت ۹۵ هزار نفر بازنشسته

به گزارش کسب و کار نیوز، “داود منظور” معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.