سال ۹۵، شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش گروه سایپا، با رشد چشمگیری روبه رو بوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از سایپانیوز، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان مطلب فوق، گفت:میزان شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش در دوره زمانی یاد شده با ۱۴% رشد نسبت به سال ۹۴ به عدد ۶۵۲ رسیده است که این میزان؛ بیشترین رشد در بین شرکت های خودرو ساز است.
وی افزود: گروه سایپا در شاخص های برخورد و پاسخگویی کارکنان نمایندگی، سهولت در روش های خرید خودرو، سهولت دسترسی به شبکه نمایندگی های فروش و محل تحویل خودرو، مطابقت خودرو تحویلی با مشخصات تعیین شده در زمان ثبت نام، مدت زمان صرف شده جهت طی مراحل اداری ثبت نام و تحویل خودرو در زمان مقرر طبق قرارداد خرید، امتیازهای بالای ۷۰۰ را کسب کرده است که در نوع خود منحصر به فرد است.