صفحه اصلی / ثبت رکورد جدید در کسب رضایت از مشتریان شرکت سایپا

ثبت رکورد جدید در کسب رضایت از مشتریان شرکت سایپا

سال ۹۵، شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش گروه سایپا، با رشد چشمگیری روبه رو بوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از سایپانیوز، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان مطلب فوق، گفت:میزان شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش در دوره زمانی یاد شده با ۱۴% رشد نسبت به سال ۹۴ به عدد ۶۵۲ رسیده است که این میزان؛ بیشترین رشد در بین شرکت های خودرو ساز است.
وی افزود: گروه سایپا در شاخص های برخورد و پاسخگویی کارکنان نمایندگی، سهولت در روش های خرید خودرو، سهولت دسترسی به شبکه نمایندگی های فروش و محل تحویل خودرو، مطابقت خودرو تحویلی با مشخصات تعیین شده در زمان ثبت نام، مدت زمان صرف شده جهت طی مراحل اداری ثبت نام و تحویل خودرو در زمان مقرر طبق قرارداد خرید، امتیازهای بالای ۷۰۰ را کسب کرده است که در نوع خود منحصر به فرد است.

 

همچنین مطالعه کنید:

افزایش قیمت ها به دلیل رشد نرخ مواد اولیه است/خودرو در پیچ تند گرانی

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، در همین رابطه عضو کمیسیون اجتماعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.