صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / عرضه بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت هواپیما درسیستان و بلوچستان
عرضه بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت هواپیما درسیستان و بلوچستان

عرضه بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت هواپیما درسیستان و بلوچستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه زاهدان ، میزان سوخت عرضه شده در مراکز سوختگیری هواپیمایی سیستان و بلوچستان در سه ماهه اول امسال را ،۶ میلیون و ۳۰۰هزار لیتر اعلام کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، کورش بالادست با اشاره به کاهش ۷ درصدی عرضه سوخت هواپیمایی نسبت به سه ماهه اول سال ۹۶ گفت : این مقدار سوخت جهت تامین نیاز پروازهای داخلی و خارجی استان ، در فرودگاه های زاهدان ، زابل و چابهار عرضه شده است . وی تعداد پروازهای انجام شده درفرودگاه های استان در سه ماهه اول امسال را ۱ هزار و ۸۳ فروند اعلام کرد و افزود این تعداد پروازهای انجام شده، در مقایسه با سه ماهه اول سال قبل از آن تغییری نداشته است. بالادست همچنین مقدار سوخت عرضه شده به پروازهای داخلی و خارجی از طریق مراکز سوختگیری هواپیمایی زاهدان و زابل را حدود ۴ میلیون لیتر ذکر نمود و میزان پروازهای انجام شده در فرودگاه های زاهدان و زابل در سه ماهه اول امسال را ۷۸۴ پرواز اعلام کرد.
گفتنی است : استان سیستان و بلوچستان بدلیل گستردگی و وسعت زیاد(بزرگترین استان کشور)، از نظر تقسیمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به دو منطقه زاهدان و چابهار تقسیم شده است و در مجموع سه مرکز سوختگیری هواپیمایی تحت پوشش این مناطق در استان وجود دارد.

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.