صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / تغییر ساعت اجرای نمایش‌های «شهرزاد» به‌خاطر فوتبال
تغییر ساعت اجرای نمایش‌های «شهرزاد» به‌خاطر فوتبال

پردیس تئاتر شهرزاد

تغییر ساعت اجرای نمایش‌های «شهرزاد» به‌خاطر فوتبال

نمایش‌های «خدای کشتار» ، «کمدی دپوتات» و «کافه پولشری» در تاریخ جمعه ۲۵ خردادماه، قبل از بازی تیم ملی روی صحنه می‌روند.

نمایش‌های «خدای کشتار» ، «کمدی دپوتات» و «کافه پولشری» در تاریخ جمعه ۲۵ خردادماه، قبل از بازی تیم ملی روی صحنه می‌روند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ، به دلیل آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال و همزمانی بازی‌های تیم ملی کشورمان با نمایش‌های در حال اجرا در «پردیس تئاتر شهرزاد» و حمایت هنرمندان تئاتر از تیم ملی فوتبال، نمایش‌های «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی، «کمدی دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری و «کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه‌نژاد در تاریخ جمعه ۲۵ خردادماه، قبل از بازی تیم ملی روی صحنه می‌روند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، نمایش «خدای کشتار» در دو سانس ۱۵ و ۱۷، نمایش «کمدی دپوتات» در ساعت ۱۷ و نمایش «کافه پولشری» در ساعت ۱۷ قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران، روی صحنه خواهند رفت.

همچنین نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی که سال گذشته روی صحنه رفته بود، از تاریخ ۳۱ خردادماه‌ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد در ساعت ۲۱ اجرا خواهد شد.

پانته‌آ بهرام، سیما تیرانداز و لادن مستوفی بازیگران این نمایش هستند. علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی می‌توانند بلیت این اثر را از سایت تیکت، پیش‌خرید کنند.

نمایش «خدای کشتار» هفته پایانی خود را سپری خواهد کرد و طبق تصمیم این گروه نمایشی، بار دیگر این نمایش در تهران هیچ اجرایی نخواهد داشت. نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، علی سرابی و مارال بنی‌آدم در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین مطالعه کنید:

با کمپین «درس بسه، تابستون با فیلیمومدرسه» تعطیلات تابستانی را جذابتر کنید

به گزارش کسب و کار نیوز، همزمان با پایان سال تحصیلی برنامه‌های ویژه غیر درسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.