صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / پیشنهاد رئیس جهاد دانشگاهی استان برای تاسیس مدرسه علوم شناختی در ایلام
پیشنهاد رئیس جهاد دانشگاهی استان برای تاسیس مدرسه علوم شناختی در ایلام

پیشنهاد رئیس جهاد دانشگاهی استان برای تاسیس مدرسه علوم شناختی در ایلام

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام گفت: مهارت‌آموزی و هدایت تحصیلی صحیح، نیاز اساسی جامعه‌ امروز است و جهاددانشگاهی می‌تواند در این زمینه به آموزش و پرورش کمک کند.

علوم شناختی

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدغلامرضا حسینی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با ساختار منعطف خود تجربیات خوبی در زمینه تیم‌سازی، شبکه‌سازی و مهارت‌آموزی دارد و می‌تواند در این زمینه‌ها با آموزش و پرورش تشریک مساعی کند.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک زنجیره علمی در سراسر کشور ایجاد کرده و مورد توجه مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: مهارت‌آموزی و هدایت تحصیلی نیاز اساسی جامعه‌ امروز است و جهاددانشگاهی می‌تواند در این زمینه به آموزش و پرورش کمک کند.

حسینی با تاکید بر اینکه موانع اجتماعی متعددی بر سر راه توسعه وجود دارد، تصریح کرد: می‌توان برای عبور از این موانع با همکاری و تلاش بیشتر مراکز علمی کارهای ارزنده‌ای را انجام داد.

وی برای راه‌اندازی مدرسه علوم شناختی اعلام آمادگی کرد و گفت: راه‌اندازی این مدرسه می‌تواند زمینه تحول در تعلیم و تربیت را بوجود آورد.

اسفندیار رستم‌زاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه تجربه‌ خوبی از همکاری با جهاددانشگاهی در زمینه آموزش ضمن خدمت کارکنان داریم، گفت: امیدواریم جهاددانشگاهی در هدایت تحصیلی دانش‌آموزان و آموختن مهارت‌ها بیش از گذشته و هدفمند به آموزش و پرورش کمک کند.

وی از ایده نمایش فیلم‌های صنعتی توسط جهاددانشگاهی برای دانش‌آموزان در فصل تابستان استقبال و ابراز امیدواری کرد زمینه کمک به آموزش و پرورش با کمک طرح‌های نظرسنجی فراهم شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.