صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / خواجه آصف به سیاست برمی‌گردد

خواجه آصف به سیاست برمی‌گردد

وزیر امور خارجه پیشین پاکستان که پیش از این از سوی یک دادگاه این کشور در خصوص انجام فعالیت سیاسی رد صلاحیت شده بود، در انتخابات ۲۵ ژوئن به عنوان کاندیدا شرکت خواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، خواجه محمد آصف، وزیر امور خارجه پیشین پاکستان که از هم‌پیمانان نواز شریف محسوب می‌شود، از سوی دادگاهی در این کشور از فعالیت سیاسی و حضور در پارلمان رد صلاحیت و منع شد.

یکی از علت‌های اصلی این تصمیم دادگاه این بود که وزیر خارجه پیشین پاکستان از اعلام حقیقت درباره منبع درآمد خود از یک شرکت اماراتی خودداری کرده بود.

با این حال، خبرگزاری رویترز گزارش داد، پس از آن که امروز (جمعه) دادگاه عالی پاکستان حکم رد صلاحیت فعالیت سیاسی خواجه آصف را لغو کرد، او اجازه خواهد داشت در انتخابات ۲۵ ژوئن به عنوان کاندیدا ورود پیدا کند.

منیر مالک، یکی از نزدیکان آصف به روزنامه داون گفت که وزیر خارجه پیشین می‌تواند در انتخابات پیش رو وارد رقابت شود.

آصف یکی از سیاستمداران سرشناس پاکستان و از حلقه نزدیکان شریف محسوب می‌شود که پیش از این سکاندار وزارت دفاع و وزارت انرژی این کشور نیز بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.