۱-چشمها را فریب بدهید
آگهی بالا که برای شرکت فولکس واگن طراحی شده، شاهکاری از ترفندهای بصری است. این تصویر که بر روی سطحی دوبعدی قرار گرفته است، سه بعدی به نظر میرسد و با بینایی و دید فرد بازی میکند و فیزیک را به چالش میکشد.
۲-از نمای خیلی نزدیک (extreme close up) استفاده کنید
با مشاهدهی تبلیغات خلاقانه بالا که برای فانتا با طعم توتفرنگی طراحی شده است، حس میکنید که زبان این فرد، شبیه توتفرنگی است. نمای بسیار نزدیک استفاده شده در این آگهی، چشمنواز است و به خوبی اجرا شده است.
۳-از موسیقی الهام بگیرید
آژانس تبلیغاتی Draft FCB، با الهام از قطعهی مشهور ریمسکی کورساکف (Rimsky-Korsakov) با عنوان «پرواز زنبور عسل»، آگهیای را طراحی کرده است که در آن قدرت حشرهکش Raid نشان داده میشود. این تبلیغات خلاقانه نوتها و نمادهای موسیقی را به صورتی نشان میدهد که در پایین صفحه و روی هم انباشته شدهاند و در واقع، حشرهکش Raid زنبورهای عسل را در میانهی پرواز کشته است.