صفحه اصلی / اصناف / برندها / آغاز فاز اول همکاری دو برندِ پاکشوما و کنوود / معرفی رسمی کولرهای گازی‌ کنوود در بازار ایران
آغاز فاز اول همکاری دو برندِ پاکشوما و کنوود / معرفی رسمی کولرهای گازی‌ کنوود در بازار ایران

آغاز فاز اول همکاری دو برندِ پاکشوما و کنوود / معرفی رسمی کولرهای گازی‌ کنوود در بازار ایران

شرکت تولید کننده لوازم خانگی پاکشوما صبح امروز طی مراسمی با حضور اهالی رسانه از آغاز همکاری این برند با گروه صنعتی کنوود خبر داد.

خانواده پاکشوما تا کنون در پنج گروه از لوازم خانگی که شامل یخچال، فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و کولرگازی می‌شود، براساس نیازهای بومی ایران و مناطق بازار هدف صادراتی تولید شده و هم‌اکنون نیز فاز اول همکاری مشترک پاکشوما و کنوود باوجود مشکلات حاکم بر بازار داخلی و تحریم‌ها علیه ایران، با رونمایی از کولر گازی کنوود رقم خورده و این محصول در ماه‌های پیش رو راهی بازار لوازم خانگی خواهد شد.

رضا منجزی؛ سرپرست واحد بازاریابی گروه صنعتی پاکشوما در ابتدای این مراسم با اشاره به شروع همکاری این دو برند، مطرح کرد: حدود نیم قرن از فعالیت گروه صنعتی پاکشوما می‌گذرد و اکنون عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در کشور را یدک می‌کشد؛ ضمن اینکه پاکشوما در چند سال گذشته به رشد ۴۶ درصدی سهم بازار رسیده‌ است. او همچنین خاطرنشان کرد اولویت پاکشوما تولید محصولات با کیفیت است و  کنوود نیز برندی با سابقه و با کیفیت بوده که در بازارهای جهانی شناخته شده است.

reza-menjezi-pakshoma-960x720

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …