سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / احداث ۱۸۵۱ واحدهای مسکونی در چهارمحال و بختیاری از اقدامات اساسی است
احداث ۱۸۵۱ واحدهای مسکونی در چهارمحال و بختیاری از اقدامات اساسی است

استاندار:

احداث ۱۸۵۱ واحدهای مسکونی در چهارمحال و بختیاری از اقدامات اساسی است

‌استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: احداث 1851واحدهای مسکونی یکی از اقدامات اساسی بوده که به مالکان بافت فرسوده به هر واحد 40 میلیون تومان تسهیلات 6 درصدی و 60 میلیون تومان تسهیلات 18 درصدی اعطا خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری

‌به گزارش کسب و کار نیوز، اقبال عباسی پنجم دی‌ماه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان، اظهار با اشاره به احداث ۱۸۵۱ واحد مسکونی در بافت فرسوده استان، اظهار کرد: بایستی مردم، پیمانکاران، شهرداران و فرمانداران اطلاعات کافی را در این زمینه کسب کنند. 

وی افزود: احداث این واحدهای مسکونی یکی از اقدامات اساسی بوده  که به مالکان بافت فرسوده به هر واحد ۴۰ میلیون تومان تسهیلات شش درصدی و ۶۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۸ درصدی اعطا خواهد شد. 

عباسی تصریح کرد کرد: اگر شرکت‌های انبوه سازان، سرمایه‌گذاران و… اطلاعات دقیق از این پروژه داشته باشند با مشارکت با مالکان بافت فرسوده، پروژه را انجام خواهند داد. 

وی خاطرنشان کرد: صاحبان املاک در بافت فرسوده موظف هستند ملک خود را در اختیار اجرا کنندگان طرح قرار داده تا این واحدهای مسکونی احداث شوند. 

عباسی تاکید کرد: در هر جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گزارش بافت فرسوده به منظور احداث ۱۸۵۱ واحد مسکونی ارائه شده و اقدامات لازم همچون واگذاری املاک پیگیری شود. 

وی در ادامه در خصوص استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهرکرد، گفت: مراحل تخصیص به متقاضیان در قالب یک طرح، ابلاغ و مشخص شود و به یک سرمایه‌گذار واگذار شده تا پساب‌ را جمع‌آوری کرده و به مقدار مورد نیاز به متقاضیان به فروش برساند که این امر از احداث چند تصفیه خانه بهتر است. 

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در ستاد اقتصاد مقاومتی موظف به ارائه برنامه‌‌های مرتبط با ستاد هستند. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کوروش نادری بیان کرد: به منظور تخصیص پساب تصفیه خانه فاضلاب شهرکرد حدود ۴۷۰ لیتر در ثانیه،  اخذ درخواست متقاضیان استفاده از پساب در حوزه صنعت و فضای سبز صورت گرفته و تخصیص پساب به متقاضیان نیز در کمیته مدیریت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان انجام شده است. 

رئیس جهاد کشاورزی استان ذبیح‌الله‌ غریب گفت: برخی از دشت‌های استان ممنوعه شده و لازم است آبخوان‌ها تقویت شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.